1.

تحلیل فعالیت‌های مفسدانه در ورزش ایران با استفاده از مدلTASP

دوره 6، شماره 3، بهار 1398، صفحه 23-38
بهرام یوسفی؛ علی ناصری

2.

شناسایی و رتبه بندی عوامل انگیزشی در مصرف مجازی ورزش (بازی های ویدیویی) فوتبال در پسران نوجوان ایرانی

دوره 1، شماره 2، زمستان 1392، صفحه 31-39
بهرام یوسفی؛ علی اشرف خزائی؛ اکرم قبادی یگانه

3.

نقش تبلیغات رسانه‌ای بر ارتقای ارزش ویژه برند در صنعت پوشاک ورزشی

دوره 2، شماره 2، زمستان 1393، صفحه 66-75
رسول آزادی؛ بهرام یوسفی؛ حسین عیدی


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.