نویسنده = احسان نامدار جویمی
تعداد مقالات: 8

1

استراتژی سبک رهبری توزیع شده بر بروز رفتار شهروندی سازمانی در سطح گروه با نقش میانجی احساس خودکارآمدی و اعتماد در سازمان: مورد مطالعه‌ کارکنان رسانه‌های ورزشی در استان ایلام

فصلنامه علمی مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی
دوره 6، شماره 3، بهار 1398، صفحه 15-25
علی یاسینی؛ یسرا پناه؛ احسان نامدار جویمی
شناسه دیجیتال (DOI): 10.30473/jsm.2019.40630.1265

2

بررسی رابطه وابستگی مشتری با نوآوری رسانه ورزشی: نقش تعدیل‌کننده فرهنگ‌سازمانی (رسانه‌های ورزشی در شهر تهران)

فصلنامه علمی مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 21 تیر 1398
سید علیقلی روشن؛ نور محمد یعقوبی؛ حفصه رئیسی شهرویی؛ احسان نامدار جویمی؛ هومن پشوتنی زاده
شناسه دیجیتال (DOI): 10.30473/jsm.2019.44014.1300

3

بررسی عوامل مؤثر بر کارایی شبکه ارتباطی توزیع کالای ورزشی موردمطالعه، نیروی انسانی مشارکت‌کننده در توزیع و پخش کالای ورزشی در سطح شهر ایلام

فصلنامه علمی مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی
دوره 3، شماره 3، بهار 1395، صفحه 42-52
ولی محمد درینی؛ احسان نامدار جویمی؛ هوشنگ جمشیدیان؛ محمد زهرابی

4

رابطه رهبری اصیل با افشاگری سازمانی: نقش میانجی ایمنی روان‌شناختی و شناخت شخصی (مورد مطالعه، کارکنان رسانه های ورزشی استان اصفهان)

فصلنامه علمی مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی
دوره 6، شماره 2، زمستان 1397، صفحه 29-48
سید علیقلی روشن؛ ولی محمد درینی؛ احسان نامدار جویمی
شناسه دیجیتال (DOI): 10.30473/jsm.2018.40292.1261

5

مطالعه رابطه رضایتمندی مشتری با مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی با توجه به نقش میانجی کیفیت خدمات الکترونیکی (موردمطالعه، مشتریان الکترونیکی سایت‌های اینترنتی، فروش کالای ورزشی)

فصلنامه علمی مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی
دوره 5، شماره 4، تابستان 1397، صفحه 63-78
ولی محمد درینی؛ حمیده صادقی؛ احسان نامدار جویمی

6

نقش فرآیندهای مدیریت دانش نوین در راهبرد مزیت رقابتی پایدار (مورد مطالعه، کارکنان رسانه‌های ورزشی در استان اصفهان)

فصلنامه علمی مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 18 بهمن 1397
احسان نامدار جویمی؛ سید علیقلی روشن؛ نور محمد یعقوبی
شناسه دیجیتال (DOI): 10.30473/jsm.2019.42624.1280

7

نقش میانجی فرهنگ سازمانی در رابطه‌ی بین رهبری تحول‌آفرین و رفتار شهروندی سازمانی (کارکنان رسانه های ورزشی در شهر زاهدان)

فصلنامه علمی مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 29 مرداد 1398
عبدالباسط مرادزاده؛ مسلم مبارکی؛ احسان نامدار جویمی؛ عبدالله سپاهی؛ لیلا تمسکی هرسینی
شناسه دیجیتال (DOI): 10.30473/jsm.2019.44846.1311

8

نقش میانجی معنویت سازمانی در رابطه‌ی بین رهبری معنوی و رفتار شهروندی سازمانی در بین کارکنان رسانه های ورزشی در شهرستان زاهدان

فصلنامه علمی مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 29 مرداد 1398
عبدالباسط مرادزاده؛ محب الدین ریگی؛ عبدالعلی کشته گر؛ احسان نامدار جویمی؛ عبدالله سپاهی
شناسه دیجیتال (DOI): 10.30473/jsm.2019.44847.1312


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.