1.

استراتژی سبک رهبری توزیع شده بر بروز رفتار شهروندی سازمانی در سطح گروه با نقش میانجی احساس خودکارآمدی و اعتماد در سازمان: (مورد مطالعه‌ کارکنان رسانه‌های ورزشی در استان ایلام)

دوره 6، شماره 3، بهار 1398، صفحه 77-88
علی یاسینی؛ یسرا پناه؛ احسان نامدار جویمی

2.

بررسی رابطه وابستگی مشتری با نوآوری رسانه ورزشی: نقش تعدیل‌کننده فرهنگ‌سازمانی (رسانه‌های ورزشی در شهر تهران)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 19 اردیبهشت 1399
سید علیقلی روشن؛ نور محمد یعقوبی؛ حفصه رئیسی شهرویی؛ احسان نامدار جویمی؛ هومن پشوتنی زاده

3.

بررسی عوامل مؤثر بر کارایی شبکه ارتباطی توزیع کالای ورزشی موردمطالعه، نیروی انسانی مشارکت‌کننده در توزیع و پخش کالای ورزشی در سطح شهر ایلام

دوره 3، شماره 3، بهار 1395، صفحه 42-52
ولی محمد درینی؛ احسان نامدار جویمی؛ هوشنگ جمشیدیان؛ محمد زهرابی

4.

رابطه رهبری اصیل با افشاگری سازمانی: نقش میانجی ایمنی روان‌شناختی و شناخت شخصی (مورد مطالعه، کارکنان رسانه های ورزشی استان اصفهان)

دوره 6، شماره 2، زمستان 1397، صفحه 29-48
سید علیقلی روشن؛ ولی محمد درینی؛ احسان نامدار جویمی

5.

مطالعه رابطه رضایتمندی مشتری با مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی با توجه به نقش میانجی کیفیت خدمات الکترونیکی (موردمطالعه، مشتریان الکترونیکی سایت‌های اینترنتی، فروش کالای ورزشی)

دوره 5، شماره 4، تابستان 1397، صفحه 63-78
ولی محمد درینی؛ حمیده صادقی؛ احسان نامدار جویمی

6.

نقش فرآیندهای مدیریت دانش نوین در راهبرد مزیت رقابتی پایدار (مورد مطالعه، کارکنان رسانه‌های ورزشی در استان اصفهان)

دوره 7، شماره 4، تابستان 1399، صفحه 15-30
احسان نامدار جویمی؛ سید علیقلی روشن؛ نور محمد یعقوبی

7.

نقش میانجی فرهنگ سازمانی در رابطه‌ی بین رهبری تحول‌آفرین و رفتار شهروندی سازمانی (کارکنان رسانه های ورزشی در شهر زاهدان)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 29 مرداد 1398
عبدالباسط مرادزاده؛ مسلم مبارکی؛ احسان نامدار جویمی؛ عبدالله سپاهی؛ لیلا تمسکی هرسینی


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.