نویسنده = سید علیقلی روشن
تعداد مقالات: 3

1

بررسی رابطه وابستگی مشتری با نوآوری رسانه ورزشی: نقش تعدیل‌کننده فرهنگ‌سازمانی (رسانه‌های ورزشی در شهر تهران)

فصلنامه علمی مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 21 تیر 1398
سید علیقلی روشن؛ نور محمد یعقوبی؛ حفصه رئیسی شهرویی؛ احسان نامدار جویمی؛ هومن پشوتنی زاده
شناسه دیجیتال (DOI): 10.30473/jsm.2019.44014.1300

2

رابطه رهبری اصیل با افشاگری سازمانی: نقش میانجی ایمنی روان‌شناختی و شناخت شخصی (مورد مطالعه، کارکنان رسانه های ورزشی استان اصفهان)

فصلنامه علمی مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی
دوره 6، شماره 2، زمستان 1397، صفحه 29-48
سید علیقلی روشن؛ ولی محمد درینی؛ احسان نامدار جویمی
شناسه دیجیتال (DOI): 10.30473/jsm.2018.40292.1261

3

نقش فرآیندهای مدیریت دانش نوین در راهبرد مزیت رقابتی پایدار (مورد مطالعه، کارکنان رسانه‌های ورزشی در استان اصفهان)

فصلنامه علمی مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 18 بهمن 1397
احسان نامدار جویمی؛ سید علیقلی روشن؛ نور محمد یعقوبی
شناسه دیجیتال (DOI): 10.30473/jsm.2019.42624.1280


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.