1.

بررسی رابطه وابستگی مشتری با نوآوری رسانه ورزشی: نقش تعدیل‌کننده فرهنگ‌سازمانی (رسانه‌های ورزشی در شهر تهران)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 19 اردیبهشت 1399
سید علیقلی روشن؛ نور محمد یعقوبی؛ حفصه رئیسی شهرویی؛ احسان نامدار جویمی؛ هومن پشوتنی زاده

2.

رابطه رهبری اصیل با افشاگری سازمانی: نقش میانجی ایمنی روان‌شناختی و شناخت شخصی (مورد مطالعه، کارکنان رسانه های ورزشی استان اصفهان)

دوره 6، شماره 2، زمستان 1397، صفحه 29-48
سید علیقلی روشن؛ ولی محمد درینی؛ احسان نامدار جویمی

3.

نقش فرآیندهای مدیریت دانش نوین در راهبرد مزیت رقابتی پایدار (مورد مطالعه، کارکنان رسانه‌های ورزشی در استان اصفهان)

دوره 7، شماره 4، تابستان 1399، صفحه 15-30
احسان نامدار جویمی؛ سید علیقلی روشن؛ نور محمد یعقوبی


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.