کلیدواژه‌ها = توجه
تعداد مقالات: 10

1

اثر آموزش حل مسئله ریاضی با روش بازی بر توجه، حل مسئله و خودکارآمدی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری ریاضی

فصلنامه علمی-پژوهشی، پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی
دوره 4، شماره 14، پاییز 1395، صفحه 41-52
ایمان ا.. بیگدلی؛ محمد علی محمدی فر؛ علی محمد رضایی؛ عباس عبدالحسین زاده

2

اثربخشی آموزش نوروفیدبک در بهبود کارکردهای اجرایی توجه و انعطاف‌پذیری شناختی دانشجویان ورزشکار

فصلنامه علمی ـ پژوهشی عصب روانشناسی
دوره 3، شماره 11، زمستان 1396، صفحه 71-90
زهرا کرمانی مامازندی؛ محمدعلی محمدی فر؛ سیاوش طالع پسند؛ محمود نجفی

3

اثربخشی تمرینات نوروفیدبک بر توجه و عملکرد در مهارت پرتاب آزاد بسکتبال

فصلنامه علمی ـ پژوهشی عصب روانشناسی
دوره 4، شماره 13، تابستان 1397، صفحه 97-108
مژگان فلاح؛ یوسف مقدس تبریزی؛ حسن غرایاق زندی

4

اثربخشی قابلیت محیط (فراهم‌سازها) روی مهارت‌های فراشناختی کودکان دارای اختلالات ذهنی

فصلنامه علمی ـ پژوهشی عصب روانشناسی
دوره 4، شماره 14، پاییز 1397، صفحه 59-72
مرتضی همایون نیا؛ محمود شیخ؛ رسول حمایت طلب؛ شهناز شهربانیان؛ علیرضا همایونی
شناسه دیجیتال (DOI): 10.30473/clpsy.2019.42103.1361

5

اثربخشی مداخلات آموزشی شناختی، رایانه ای حافظه فعال بر توجه، کنترل پاسخ و مؤلفه مجری مرکزی حافظه فعال در دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص

دوفصلنامه علمی- پژوهشی شناخت اجتماعی
دوره 7، شماره 2، پاییز و زمستان 1397، صفحه 173-186
محمدعلی خاکساربلداجی؛ محمدحسین عبدالهی؛ پروین کدیور؛ حمیدرضا حسن آبادی؛ علی اکبر ارجمندنیا
شناسه دیجیتال (DOI): 10.30473/sc.2018.41194.2223

6

بررسی تسهیل و تداخل معنایی اثر استروپ بر دوره بی‌پاسخی روان‌شناختی

فصلنامه علمی ـ پژوهشی عصب روانشناسی
دوره 2، شماره 7، زمستان 1395، صفحه 93-106
سعید البوغبیش؛ ناهید شتاب بوشهری؛ افخم دانشفر؛ رسول عابدان زاده

7

تأثیر بازتوانی شناختی بر عملکرد توجه متمرکز ـ پراکنده و حافظه کاری در دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری ریاضی و خواندن

فصلنامه علمی ـ پژوهشی عصب روانشناسی
دوره 3، شماره 8، بهار 1396، صفحه 9-28
منصور بیرامی؛ یزدان موحدی؛ اسماعیل احمدی

8

تاثیر برنامه‌ی تمرین رایانه‌ای شناختی بر عملکرد حافظه و توجه دانش‌‌آموزان مبتلا به دیابت

فصلنامه علمی- پژوهشی روانشناسی سلامت
دوره 6، شماره 24، زمستان 1396، صفحه 162-179
علیرضا آقایوسفی؛ حسین زارع؛ رقیه محمدی

9

تاثیر توانبخشی شناختی رایانه‌یار بر کارکردهای اجرایی و توانایی‌های شناختی دانش‌آموزان مبتلا به دیابت

فصلنامه علمی ـ پژوهشی عصب روانشناسی
دوره 4، شماره 15، زمستان 1397، صفحه 55-74
احمد علیپور؛ رقیه محمدی
شناسه دیجیتال (DOI): 10.30473/clpsy.2019.32731.1172

10

مقایسه نیم‌رخ حافظه و توجه در دانش‌آموزان مبتلا به اختلال بیش‌فعالی- کاستی توجه، اختلال نافرمانی- مقابله‌جویانه و اختلال ارتباط (عملی) اجتماعی با دانش‌آموزان عادی

فصلنامه علمی-پژوهشی، پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی
دوره 5، شماره 3، زمستان 1396، صفحه 33-42
فاطمه بیان‌فر؛ علی مصطفایی


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.