کلیدواژگان = کیفیت خدمات
تعداد مقالات: 10

1

تحلیل شکاف خدمات در کتابخانه‌های عمومی زیر نظر نهاد کتابخانه‌های عمومی شهر تهران در سال 1394

مدیریت اطلاعات و دانش شناسی
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 16 آذر 1395
سالومه خشوعی؛ زهره میرحسینی

2

پایایی سنجی و اعتباریابی پرسشنامه کیفیت خدمات در ورزش (اسپورت سرو )

فصلنامه علمی - پژوهشی پژوهش­های کاربردی در مدیریت ورزشی
دوره 5، شماره 19، زمستان 1395، صفحه 55-63
حمید سارانی؛ علیرضا الهی

3

تحلیل نقش رضایتمندی در روابط بین کیفیت خدمات با تعهد ورزشی در باشگاه‌های بدنسازی و ایروبیک بانوان استان کرمان

فصلنامه علمی - پژوهشی مطالعات مدیریت رفتار سازمانی در ورزش
دوره 3، شماره 12، زمستان 1395، صفحه 79-88
سید احمد نژاد سجادی؛ محمدحسین قربانی؛ سید جلیل میر یوسفی

4

تحلیل شکاف خدمات در کتابخانه‌های عمومی زیر نظر نهاد کتابخانه‌های عمومی شهر تهران در سال 1394

مدیریت اطلاعات و دانش شناسی
دوره 3، شماره 1، بهار 1395، صفحه 77-86
سالومه خشوعی؛ زهره میرحسینی

5

بررسی تجارب مشتریان و رضایتمندی از خدمات کلوپ های ورزش های آبی

فصلنامه علمی - پژوهشی پژوهش­های کاربردی در مدیریت ورزشی
دوره 4، شماره 15، زمستان 1394، صفحه 67-78
حسین رجبی؛ رسول طریقی؛ مهران میزانی

6

بررسی کیفیت خدمات کتابخانه‌های دانشگاه شیراز با استفاده از مدل لیب کوال

مدیریت اطلاعات و دانش شناسی
دوره 1، شماره 4، زمستان 1393، صفحه 37-49

7

ارتباط بین ابعاد کیفیت خدمات با وفاداری گردشگران ورزشی پارک های آبی ورزشی مشهد

فصلنامه علمی - پژوهشی مطالعات مدیریت رفتار سازمانی در ورزش
دوره 1، شماره 3، پاییز 1393، صفحه 101-112
محمد هادی اسماعیلی؛ محمدرضا معین فرد؛ پروین شوشی نسب؛ علی بنسبردی

8

بررسی و سنجش کیفیت خدمات و ارتباط آن با رضایتمندی مشتریان استخرهای شهر تهران

فصلنامه علمی - پژوهشی مطالعات مدیریت رفتار سازمانی در ورزش
دوره 1، شماره 2، تابستان 1393، صفحه 99-105
حبیب هنری؛ سهیلا شجاعی برجوئی؛ اکبر فرید فتحی

9

بررسی تأثیر توانمندسازی کارکنان بر وفاداری مشتریان با تأکید بر نقش میانجی کیفیت خدمات و رضایت مشتریان در صنعت بانکداری

فصلنامه علمی ـ پژوهشی مدیریت سازمان های دولتی
دوره 2، شماره 2 (پیاپی 6)، بهار 1393، صفحه 51-65
سعید جعفری نیا؛ رسول درویشون نژاد

10

بررسی رابطه بین کیفیت خدمات با رضایت مندی و وفاداری مشتریان اماکن ورزشی سرپوشیده دولتی و خصوصی شهر ارومیه

فصلنامه علمی - پژوهشی پژوهش­های کاربردی در مدیریت ورزشی
دوره 1، شماره 3، زمستان 1391، صفحه 11-18
میر حسن سید عامری؛ سوران بهرامی؛ محمد امین صیادی


Contact Us | Help & Support | Site Map

© Copyright 2017 - Journal Management System. Created by sinaweb.