کلیدواژه‌ها = اختلال یادگیری خاص
تعداد مقالات: 4

1

اثربخشی توان‌بخشی شناختی بر توجه پیوسته، حافظه فعال و ادراک دیداری ـ حرکتی در دانش‌آموزان ابتدایی مبتلا به اختلال یادگیری خاص

دوفصلنامه علمی- پژوهشی شناخت اجتماعی
دوره 6، شماره 1، تابستان 1396، صفحه 135-146
امیر عزیزی؛ فضل اله میر دریکوند؛ محمد علی سپهوندی

2

اثربخشی مداخلات آموزشی شناختی، رایانه ای حافظه فعال بر توجه، کنترل پاسخ و مؤلفه مجری مرکزی حافظه فعال در دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص

دوفصلنامه علمی- پژوهشی شناخت اجتماعی
دوره 7، شماره 2، پاییز و زمستان 1397، صفحه 173-186
محمدعلی خاکساربلداجی؛ محمدحسین عبدالهی؛ پروین کدیور؛ حمیدرضا حسن آبادی؛ علی اکبر ارجمندنیا
شناسه دیجیتال (DOI): 10.30473/sc.2018.41194.2223

3

بررسی و مقایسه نیمرخ مهارت‌های عصب روان‌شناختی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص، دانش‌آموزان با نقص توجه ـ بیش‌فعالی و دانش‌آموزان عادی

فصلنامه علمی ـ پژوهشی عصب روانشناسی
دوره 2، شماره 6، پاییز 1395، صفحه 91-106
سید رضا میرمهدی؛ فهیمه شجاعی

4

مقایسه تأثیر آموزش توان‌بخشی شناختی، نوروفیدبک و بازی‌درمانی شناختی ـ رفتاری بر ادراک دیداری ـ حرکتی در دانش‌آموزان ابتدایی مبتلا به اختلال یادگیری خاص

فصلنامه علمی ـ پژوهشی عصب روانشناسی
دوره 3، شماره 8، بهار 1396، صفحه 103-118
امیر عزیزی؛ فضل اله میر دریکوند؛ محمد علی سپهوندی


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.