کلیدواژه‌ها = کیفیت خدمات الکترونیکی
تعداد مقالات: 2

1

بررسی تأثیر نقش میانجی گری کیفیت خدمات الکترونیکی بلیت‌فروشی بر عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی لیگ برتر فوتبال ایران

فصلنامه علمی مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی
دوره 5، شماره 19، بهار 1397، صفحه 15-26
یعقوب بدری آذرین؛ سجاد پاشایی؛ وحید حافظی؛ حسن فاتح

2

مطالعه رابطه رضایتمندی مشتری با مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی با توجه به نقش میانجی کیفیت خدمات الکترونیکی (موردمطالعه، مشتریان الکترونیکی سایت‌های اینترنتی، فروش کالای ورزشی)

فصلنامه علمی مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی
دوره 5، شماره 20، تابستان 1397، صفحه 63-78
ولی محمد درینی؛ حمیده صادقی؛ احسان نامدار جویمی


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.