1.

ارزیابی تاثیر درجه تمرکز و هزینه‌های تبلیغات بر سودآوری در بخش صنعت ایران (رهیافت داده‌های تابلویی پویا)

دوره 1، شماره 1، زمستان 1389، صفحه 30-9
فیروز فلاحی؛ علی دهقانی

2.

ارزیابی ساختار بازار صنایع غذایی و آشامیدنی: رویکرد پارامتریک و غیر‎‎پارامتریک

دوره 1، شماره 2، زمستان 1396، صفحه 53-64
سمانه نورانی آزاد؛ مرضیه اسحقی گرجی؛ سمیه شاطری

3.

بررسی رابطه وابستگی مشتری با نوآوری رسانه ورزشی: نقش تعدیل‌کننده فرهنگ‌سازمانی (رسانه‌های ورزشی در شهر تهران)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 19 اردیبهشت 1399
سید علیقلی روشن؛ نور محمد یعقوبی؛ حفصه رئیسی شهرویی؛ احسان نامدار جویمی؛ هومن پشوتنی زاده

4.

بررسی عوامل موثر بر قدرت بازاری در سیستم بانکداری ایران

مقالات آماده انتشار، اصلاح شده برای چاپ ، انتشار آنلاین از تاریخ 01 مهر 1399
رضا یوسفی حاجی اباد؛ علیرضا اقبالی

5.

فهم مردم‌نگارانۀ رقابت جهت برخوردار ماندن

دوره 7، شماره 1 (پیاپی 25)، زمستان 1397، صفحه 73-88
نبی اله کهن

6.

موانع درون بخشی صنعت ورزش در رقابت با کالاهای ورزشی خارجی

دوره 5، شماره 1، تابستان 1395، صفحه 73-82
اسماعیل شریفیان؛ محمد حسین یوسفی زرندی؛ کوروش قهرمان تبریزی


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.