کلیدواژه‌ها = وابستگی مشتری
تعداد مقالات: 1

1

بررسی رابطه وابستگی مشتری با نوآوری رسانه ورزشی: نقش تعدیل‌کننده فرهنگ‌سازمانی (رسانه‌های ورزشی در شهر تهران)

فصلنامه علمی مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 21 تیر 1398
سید علیقلی روشن؛ نور محمد یعقوبی؛ حفصه رئیسی شهرویی؛ احسان نامدار جویمی؛ هومن پشوتنی زاده
شناسه دیجیتال (DOI): 10.30473/jsm.2019.44014.1300


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.