1.

ارائه مدلی از تاثیر عوامل تبلیغات اینترنتی بر تمایل به استفاده از خدمات ورزشی

دوره 5، شماره 4، تابستان 1397، صفحه 79-88
مسعود فریدونی

2.

ارتقای تعهدسازمانی کارکنان رسانه‌های ورزشی از طریق نقش میانجی گری عدالت سازمانی و رضایت شغلی

دوره 5، شماره 3، بهار 1397، صفحه 39-48
رسول نظری؛ فریبا رافعی

3.

بررسی ارتباط بین هزینه و رتبه در باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران (مطالعه موردی از رسانه های نوشتاری در لیگ چهاردهم)

دوره 4، شماره 1، پاییز 1395، صفحه 21-27
عباس شعبانی

4.

بررسی تأثیرات مثبت و منفی مطبوعات و وب سایت های خبری در حوزه فوتبال ملی جمهوری اسلامی ایران

دوره 1، شماره 3، بهار 1393، صفحه 31-42
سعید مخلصی؛ سید نصراله سجادی؛ ابراهیم علی دوست قهفرخی

5.

بررسی تاثیر رسانه ها بر ساختار ورزش کشور

دوره 1، شماره 4، تابستان 1393، صفحه 61-67
مرتضی رضائی صوفی؛ عباس شعبانی

6.

بررسی تاثیر رسانه ها بر ورزش همگانی و تفریحی.

دوره 3، شماره 1، پاییز 1394، صفحه 24-29
عباس شعبانی؛ مرتضی رضایی صوفی

7.

بررسی نقش رسانه بر نگرش زنان ایرانی نسبت به شرکت زنان مسلمان در مسابقات المپیک و جهانی

دوره 7، شماره 1، پاییز 1398، صفحه 43-50
حسین عیدی؛ امین رضا بخشی چناری؛ معصومه فدایی ده‌چشمه

8.

تحلیل اشکال مختلف روابط بینا-رسانه‌ای در تئاتر؛ از پیدایش تا تکامل یک نظریه

دوره 2، شماره سوم، زمستان 1397، صفحه 43-56
مجید رحیمی جعفری؛ بهروز محمودی بختیاری؛ حمیدرضا شعیری

9.

تحلیل انگیزه بینندگان برنامه‏ های ورزشی از طریق رسانه‏ های سنتی و نوپدید

دوره 8، شماره 1، تابستان 1398، صفحه 125-137
معصومه بابایی مبارکه؛ مهدی کهندل؛ عباس خدایاری؛ مهوش نوربخش؛ علی زارعی

10.

تحلیلی بر پیشایندهای رفتار رهبری زهرآگین کارکنان رسانه‌های ورزشی و تأثیر آن بر رضایت شغلی: با تأکید بر نقش میانجی مدنیت واحد

دوره 6، شماره 2، زمستان 1397، صفحه 55-68
مهدی سبک رو؛ هوشمند باقری قره بلاغ؛ فاطمه محمدی

11.

تحلیل فعالیت‌های مفسدانه در ورزش ایران با استفاده از مدلTASP

دوره 6، شماره 3، بهار 1398، صفحه 23-38
بهرام یوسفی؛ علی ناصری

12.

تحلیل محتوای گزارش تلویزیونی رقابتهای کشتی فرنگی جام باشگاههای جهان : خرمشهر 2016

دوره 8، شماره 1، پاییز 1399
امین خطیبی؛ مریم ایمانیان

13.

درک تجربه زیسته مدیران روابط عمومی ورزشی از بحران‌های رسانه ای(رویکردی پدیدارشناسانه)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 27 تیر 1399
رسول نوروزی سید حسینی

14.

رسانه ابزاری جهت ایفای نقش زنان در توسعه مرزهای بین‌المللی ورزش

دوره 2، شماره 3، بهار 1394، صفحه 62-71
فاتح فرازیانی؛ مرتضی طاهری؛ الهه عرب عامری

15.

طراحی مدل ساختاری انگیزه بینندگان برنامه‌های ورزشی از طریق وسایل دیجیتال

دوره 7، شماره 1، پاییز 1398، صفحه 15-26
معصومه بابایی مبارکه؛ مهدی کهندل؛ عباس خدایاری؛ مهوش نوربخش؛ علی زارعی

16.

عوامل اجتماعی موثر برگرایش به مطالعه روزنامه‌های ورزشی

دوره 1، شماره 4، تابستان 1393، صفحه 32-43
فریبرز فتحی؛ میرحسن سید عامری؛ سید محمد کاشف

17.

مقایسه دیدگاه اساتید، کارشناسان رسانه و مشارکت کنندگان ورزش همگانی در مورد کارکردهای رسانه های جمعی در توسعه و ترویج ورزش همگانی

دوره 2، شماره 1، پاییز 1393، صفحه 42-50
حسین عیدی؛ رسول آزادی؛ جواد خسروی

18.

مقایسه دیدگاه مسئولان ورزش با مسئولان رسانه‏‌های جمعی در خصوص پوشش رسانه‏‌ای ورزش بانوان

دوره 6، شماره 4، بهار 1397، صفحه 72-82
مونا گلنبی؛ معصومه حسینی؛ مرتضی رضایی صوفی

19.

نقش ترویج رسانه‌ای درحمایت مالی بانک‌ها از ورزش

دوره 5، شماره 2، زمستان 1396، صفحه 79-88
عارفه قنبری فیروزآبادی؛ سارا کشکر؛ غلامعلی کارگر

20.

نقش رسانه های جمعی در توسعه ورزش قهرمانی بانوان از دیدگاه اداره کل ورزش وجوانان استان خوزستان

دوره 2، شماره 4، تابستان 1394، صفحه 48-60
هاله حمید پور؛ سید ناهید شتاب بوشهری

21.

نقش رسانه های گروهی به عنوان فرصتی برای توسعه پایدار ورزش

دوره 1، شماره 1، پاییز 1392، صفحه 40-44
رسول نظری؛ حمید قاسمی



Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.