1.

اثر برنامه نود برآمیخته بازاریابی لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 9، شماره 1، پاییز 1400، صفحه 10-20
معصومه کلاته سیفری؛ معصومه محمدی

2.

ارائه الگوی روابط عمومی متروی شهر تهران با تأکید بر رسانه‌های اجتماعی

دوره 9، شماره 1(پیاپی 33)، زمستان 1399، صفحه 161-176
محمد عزیزیان؛ علی محمد مزیدی شرف آبادی؛ حسین اسلامی

3.

ارائه مدلی از تاثیر عوامل تبلیغات اینترنتی بر تمایل به استفاده از خدمات ورزشی

دوره 5، شماره 4، تابستان 1397، صفحه 79-88
مسعود فریدونی

4.

ارتباط بین شایستگی‌های شغلی و هوش فرهنگی با اثربخشی در کارکنان رسانه‌های ورزشی استان گیلان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 05 شهریور 1400
سردار محمدی؛ سیاوش خداپرست؛ وحید بخشعلی پور

5.

ارتقای تعهدسازمانی کارکنان رسانه‌های ورزشی از طریق نقش میانجی گری عدالت سازمانی و رضایت شغلی

دوره 5، شماره 3، بهار 1397، صفحه 39-48
رسول نظری؛ فریبا رافعی

6.

اعتباریابی ابزار شاخص‌های اخلاق رسانه-ای در برنامه‌های ورزشی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 30 اردیبهشت 1400
فهیمه مومنی فر؛ امین راجی؛ جلال یاراحمدی

7.

بررسی ارتباط بین هزینه و رتبه در باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران (مطالعه موردی از رسانه های نوشتاری در لیگ چهاردهم)

دوره 4، شماره 1، پاییز 1395، صفحه 21-27
عباس شعبانی

8.

بررسی تأثیرات مثبت و منفی مطبوعات و وب سایت های خبری در حوزه فوتبال ملی جمهوری اسلامی ایران

دوره 1، شماره 3، بهار 1393، صفحه 31-42
سعید مخلصی؛ سید نصراله سجادی؛ ابراهیم علی دوست قهفرخی

9.

بررسی تاثیر رسانه ها بر ساختار ورزش کشور

دوره 1، شماره 4، تابستان 1393، صفحه 61-67
مرتضی رضائی صوفی؛ عباس شعبانی

10.

بررسی تاثیر رسانه ها بر ورزش همگانی و تفریحی.

دوره 3، شماره 1، پاییز 1394، صفحه 24-29
عباس شعبانی؛ مرتضی رضایی صوفی

11.

بررسی نقش رسانه بر نگرش زنان ایرانی نسبت به شرکت زنان مسلمان در مسابقات المپیک و جهانی

دوره 7، شماره 1، پاییز 1398، صفحه 43-50
حسین عیدی؛ امین رضا بخشی چناری؛ معصومه فدایی ده‌چشمه

12.

تحلیل اشکال مختلف روابط بینا-رسانه‌ای در تئاتر؛ از پیدایش تا تکامل یک نظریه

دوره 2، شماره 1، زمستان 1397، صفحه 43-56
مجید رحیمی جعفری؛ بهروز محمودی بختیاری؛ حمیدرضا شعیری

13.

تحلیل انگیزه بینندگان برنامه‏ های ورزشی از طریق رسانه‏ های سنتی و نوپدید

دوره 8، شماره 1، تابستان 1398، صفحه 125-137
معصومه بابایی مبارکه؛ مهدی کهندل؛ عباس خدایاری؛ مهوش نوربخش؛ علی زارعی

14.

تحلیلی بر پیشایندهای رفتار رهبری زهرآگین کارکنان رسانه‌های ورزشی و تأثیر آن بر رضایت شغلی: با تأکید بر نقش میانجی مدنیت واحد

دوره 6، شماره 2، زمستان 1397، صفحه 55-68
مهدی سبک رو؛ هوشمند باقری قره بلاغ؛ فاطمه محمدی

15.

تحلیل فعالیت‌های مفسدانه در ورزش ایران با استفاده از مدلTASP

دوره 6، شماره 3، بهار 1398، صفحه 23-38
بهرام یوسفی؛ علی ناصری

16.

تحلیل محتوای گزارش تلویزیونی رقابتهای کشتی فرنگی جام باشگاههای جهان : خرمشهر 2016

دوره 8، شماره 1، پاییز 1399، صفحه 83-92
امین خطیبی؛ مریم ایمانیان

17.

تحولی بر راهبردهای مرتبط با درآمدزایی باشگاه فوتبال استقلال و پرسپولیس

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 26 شهریور 1400
محمد زارع آبندانسری؛ نسرین عزیزیان کهن؛ فاطمه رضاپور

18.

درک تجربه زیسته مدیران روابط عمومی ورزشی از بحران‌های رسانه ای(رویکردی پدیدارشناسانه)

دوره 8، شماره 2، زمستان 1399، صفحه 90-100
رسول نوروزی سید حسینی

19.

رسانه ابزاری جهت ایفای نقش زنان در توسعه مرزهای بین‌المللی ورزش

دوره 2، شماره 3، بهار 1394، صفحه 62-71
فاتح فرازیانی؛ مرتضی طاهری؛ الهه عرب عامری

20.

طراحی مدل ساختاری انگیزه بینندگان برنامه‌های ورزشی از طریق وسایل دیجیتال

دوره 7، شماره 1، پاییز 1398، صفحه 15-26
معصومه بابایی مبارکه؛ مهدی کهندل؛ عباس خدایاری؛ مهوش نوربخش؛ علی زارعی

21.

عوامل اجتماعی موثر برگرایش به مطالعه روزنامه‌های ورزشی

دوره 1، شماره 4، تابستان 1393، صفحه 32-43
فریبرز فتحی؛ میرحسن سید عامری؛ سید محمد کاشف

22.

مقایسه دیدگاه اساتید، کارشناسان رسانه و مشارکت کنندگان ورزش همگانی در مورد کارکردهای رسانه های جمعی در توسعه و ترویج ورزش همگانی

دوره 2، شماره 1، پاییز 1393، صفحه 42-50
حسین عیدی؛ رسول آزادی؛ جواد خسروی

23.

مقایسه دیدگاه مسئولان ورزش با مسئولان رسانه‏‌های جمعی در خصوص پوشش رسانه‏‌ای ورزش بانوان

دوره 6، شماره 4، بهار 1397، صفحه 72-82
مونا گلنبی؛ معصومه حسینی؛ مرتضی رضایی صوفی

24.

نقش ترویج رسانه‌ای درحمایت مالی بانک‌ها از ورزش

دوره 5، شماره 2، زمستان 1396، صفحه 79-88
عارفه قنبری فیروزآبادی؛ سارا کشکر؛ غلامعلی کارگر

25.

نقش رسانه های جمعی در توسعه ورزش قهرمانی بانوان از دیدگاه اداره کل ورزش وجوانان استان خوزستان

دوره 2، شماره 4، تابستان 1394، صفحه 48-60
هاله حمید پور؛ سید ناهید شتاب بوشهری

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 صفحه بعد آخرین صفحه


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.