1.

A Model for Utilizing Social Softwares in Learning Management System of E-Learning

دوره 1، شماره 4، تابستان 2019، صفحه 25-38
Maryam Haghshenas

2.

An Investigation of the Effective Components Considered in Designing E-Learning Environments in Higher Education and Offering a Framework for E-Learning Instructional Design

دوره 1، شماره 4، تابستان 2019، صفحه 9-24
Yousef Mahdavinasab؛ Esmaeil Sadipour؛ Mahsa Moradi

3.

Evaluation of the quality of provided instruction in e-learning center of Tarbiat Modares University (TMU) from students’ and educational experts’ point of view

دوره 1، شماره 3، بهار 2019، صفحه 29-38
Ali Dana؛ Javad Hatami؛ Maede Maleki

4.

Factors Affecting Academic Achievement of High School Students in Distance Education Centers in Kashan

دوره 1، شماره 3، بهار 2019، صفحه 17-28
Javad Hatami؛ abbas taghizade؛ ali Ziyaeemehr؛ Narges saedi

5.

“ILCT ”, A Test to Measure Independent Learner’s Characteristics in the Distance Education System with E-Learning

دوره 1، شماره 4، تابستان 2019، صفحه 61-72
Mozhgan Heidari

6.

Offering the Model of E-Learning Quality Enhancement at Payame Noor University

دوره 1، شماره 2، زمستان 2018، صفحه 51-62
Marjan Masomifard

7.

The Comparative Study of Learning Styles Among Students in The Electronic and Traditional Courses in Payame Noor University and Its Relationship with the Satisfaction of the Quality of Learning Courses

دوره 1، شماره 4، تابستان 2019، صفحه 49-60
Forouzan Zarabian

8.

ارزیابی کارآمدی روش یادگیری الکترونیکی در آموزش منابع انسانی:مطالعه موردی دانشگاه پیام نور استان مرکزی

دوره 4، شماره 16(1396)، بهار 1396، صفحه 71-84
مجتبی رفیعی؛ هادی غفاری؛ میثم خرمی

9.

آموزش رو در رو در مقابل آموزش الکترونیکی: تحقیق درباره عملکرد دانشجویان کارشناسی ارشد آموزش رو در رو و آموزش الکترونیکی رشته آموزش زبان انگلیسی در دانشگاه پیام نور

دوره 3، شماره 11، زمستان 1394، صفحه 49-58
فاطمه همتی

10.

بررسی تطبیقی ساختار و کارکرد دانشگاه پیام نور با پنج دانشگاه باز جهان

دوره 7، شماره 1 (پیاپی 25)، زمستان 1397، صفحه 89-110
رضا نجاری؛ جواد معدنی

11.

بررسی نقش کیفیت خدمات پشتیبانی فراگیران آموزش الکترونیکی در پیش‌بینی مؤلفه‌ی راهبردهای مدیریت منابع یادگیری آنان

دوره 4، شماره 2، تابستان 1396، صفحه 27-38
مهدی معینی کیا؛ ابراهیم آریانی

12.

تجربۀ آموزش الکترونیکی در نظام آموزشی ایران: فراتحلیل اثربخشی آموزش الکترونیکی در مقایسه با آموزش حضوری

دوره 7، شماره 1، تابستان 1398، صفحه 9-24
محمد شریفی؛ جلیل فتح آبادی؛ امید شکری؛ شهلا پاکدامن

13.

دانشگاه مجازی، ابزار کارامد جنبش نرم‌افزاری و تولید علم در راستای تحقق سند چشم‌انداز جمهوری اسلامی ایران

دوره 3، شماره 3 (پیاپی 11)، تابستان 1394، صفحه 51-77
محمدباقر فقیه؛ رضا رسولی؛ محمدعلی سرلک؛ داوود کریم زادگان

14.

روند پژوهش‌های حوزه یادگیری الکترونیکی در ایران با رویکرد فراتحلیل

دوره 1، شماره 3، زمستان 1392، صفحه 19-28
مهرانگیز علی نژاد

15.

شناسایی قابلیت‌های سنجش تکوینی در محیط‌های یادگیری مجازی

دوره 6، شماره 1، تابستان 1397، صفحه 43-62
عباس تقی زاده؛ جواد حاتمی؛ مریم قاسمی

16.

طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش الکترونیکی در آموزش‌های ضمن خدمت کارکنان

دوره 7، شماره 2، زمستان 1397، صفحه 129-142
عمران رمضانی اردی؛ اسماعیل زارعی زوارکی؛ محمدرضا نیلی؛ خدیجه علی آبادی

17.

مطالعه رابطه انواع تعامل در یادگیری الکترونیکی با کیفیت یادگیری مشارکتی (موردمطالعه: دانشجویان کارشناسی ارشد آموزش محیط‌زیست)

دوره 7، شماره 3، بهار 1398، صفحه 103-114
مرجان معصومی فرد

18.

مطالعه کارآمدی دوره های یادگیری الکترونیکی در دانشگاه پیام نور

دوره 4، شماره 1، پاییز 1395، صفحه 50-57
عبدالحمید زیتونلی؛ مرتضی رضایی صوفی

19.

مطالعه میزان رضایت مندی دانشجویان مجازی از تعامل با رابط‌کاربر نرم ‌افزار آموزش مجازی(LMS) دانشگاه پیام نور

دوره 2، شماره 2، تابستان 1394، صفحه 75-84
نوشین اشراقی ایوری؛ هادی شریف مقدم؛ ثریا ضیائی



Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.