1.

اثربخشی بازی درمانی گروهی شناختی رفتاری و تحریک الکتریکی فراجمجمه‌ای مغز بر کارکردهای اجرایی حافظه فعال و بازداری پاسخ کودکان دارای اختلال بیش فعالی- نقص توجه

دوره 4، شماره 14، پاییز 1397، صفحه 73-90
اعظم فتاحی اندبیل؛ هائیده صابری؛ اصغر کاظمی کواکی

2.

اثربخشی برنامه توانمندسازی عصب‌روان‌شناختی دانش‌آموزان کاشت حلزونی(NEPSCI) بر مشکلات حافظه فعال دانش‌آموزان ناشنوای کاشت حلزون‌شده: طرح تک‌آزمودنی

دوره 6، شماره 3، پاییز 1399، صفحه 27-40
علیرضا محسنی اژیه؛ سالار فرامرزی؛ محمد حسینعلی زاده

3.

اثربخشی توان‌بخشی شناختی بر توجه پیوسته، حافظه فعال و ادراک دیداری ـ حرکتی در دانش‌آموزان ابتدایی مبتلا به اختلال یادگیری خاص

دوره 6، شماره 1، تابستان 1396، صفحه 135-146
امیر عزیزی؛ فضل اله میر دریکوند؛ محمد علی سپهوندی

4.

اثربخشی مداخلات آموزشی شناختی، رایانه ای حافظه فعال بر توجه، کنترل پاسخ و مؤلفه مجری مرکزی حافظه فعال در دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص

دوره 7، شماره 2، پاییز و زمستان 1397، صفحه 173-186
محمدعلی خاکساربلداجی؛ محمدحسین عبدالهی؛ پروین کدیور؛ حمیدرضا حسن آبادی؛ علی اکبر ارجمندنیا

5.

اثربخشی مداخله توانبخشی شناختی رایانه‌محور بر بهبود حافظه فعال بیماران مبتلا به سکته مغزی در شهر تبریز

دوره 5، شماره 16، بهار 1398، صفحه 157-172
الهام قربانیان؛ مرضیه علیوندی وفا؛ مهدی فرهودی؛ محمدعلی نظری

6.

ارزیابی و مقایسه اثربخشی کاپیتان‌لاگ و نوروفیدبک بر بازداری پاسخ و اندوزش حافظه فعال در دانش‌آموزان دختر پایه چهارم ابتدایی

دوره 7، شماره 3، پاییز 1400
شادی ابراهیمی جوزانی؛ رویا کوچک انتظار؛ مژگان سپاه منصور؛ پروانه قدسی

7.

آموزش حافظه فعال بر بازداری و عملکرد خواندن دانش‌آموزان دارای ناتوانی یادگیری خاص (نارساخوان)

دوره 4، شماره 15، زمستان 1397، صفحه 123-142
یوسف دهقانی؛ نزهت الزمان مرادی

8.

بررسی اثربخشی برنامه درسی مبتنی بر علوم اعصاب شناختی بر بهبود کارکردهای اجرایی و حافظه فعال دانش آموزان ابتدایی دارای اختلال یادگیری ریاضی شهر شیراز

دوره 6، شماره 4، زمستان 1399، صفحه 123-142
اسکندر فتحی آذر؛ آرش مانی؛ یوسف ادیب؛ زهرا شریفی

9.

بررسی تأثیر القای تجارب هیجانی بر کارکردهای اجرایی توجه و حافظه فعال با نگاه به طیف افسردگی

دوره 1، شماره 1، تابستان 1394، صفحه 7-25
الیاس اکبری؛ جعفر حسنی؛ علیرضا مرادی

10.

بررسی تاثیر تکالیف توانبخشی شناختی مبتنی بر رایانه (رحا) بر فرآیندهای شناختی کودکان با اختلال کارکردهای اجرایی

دوره 6، شماره 4، زمستان 1399، صفحه 27-42
مریم رنجبر؛ سعید حسن زاده؛ علی اکبر ارجمندنیا

11.

تأثیر آموزش حافظه فعال بر برنامه ریزی و انعطاف پذیری شناختی دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص (نارساخوان)

دوره 6، شماره 1، بهار 1399، صفحه 101-120
یوسف دهقانی؛ نزهت الزمان مرادی

12.

تأثیر آموزش نوروفیدبک بر بهبود حافظه فعال کودکان مبتلا به اختلال بیش‌فعالی نقص‌توجه

دوره 1، شماره 1، تابستان 1394، صفحه 41-51
محمد اورکی؛ مهدیه رحمانیان؛ نپتون تهرانی؛ شیما حیدری

13.

فراتحلیل بررسی اثربخشی مداخلات حافظه فعال در کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه_بیش‌فعالی و مقایسه حافظه فعال آن ها با کودکان عادی

دوره 5، شماره 17، تابستان 1398، صفحه 141-160
فاطمه تاکی؛ مریم شریفی؛ ماهگل توکلی

14.

مقایسه کارکردهای اجرایی و حافظه دانش آموزان دوزبانه و یک زبانه

دوره 5، شماره 1، تابستان 1395، صفحه 52-67
مونا گلستانی فرد؛ منصوره نیکوگفتار؛ حسن شمس اسفندآباد

15.

مقایسه نیمرخ عصب‌-‌روان‌شناختی دانش‌آموزان تیزهوش و بااستعداد کم‌آموز و موفق در درس ریاضی

دوره 5، شماره 17، تابستان 1398، صفحه 59-88
رومینا منانی؛ احمد عابدی؛ فریبرز درتاج؛ نورعلی فرخی

16.

نقش کارکرد های اجرایی حافظه فعال دیداری-فضایی و بازداری پاسخ در عملکرد توانش های ذهنی تئوری ذهن درکودکان7 تا 12سال مقطع ابتدایی

دوره 6، شماره 2، زمستان 1396، صفحه 125-142
هادی تقی زاده؛ امان ا.... سلطانی؛ حمدا... منظری توکلی؛ زهرا زین الدینی میمند



Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.