کلیدواژگان = کتابخانه‌های عمومی
تعداد مقالات: 11

1

بررسی رابطه‌ی بین مؤلفه‌های کیفیت زندگی کاری با تعهد سازمانی کتابداران کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان غربی

مدیریت اطلاعات و دانش شناسی
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 24 تیر 1395
فرحناز1356 فتح اله زاده

2

بررسی کیفیت زندگی کاری مدیران کتابخانه‌های عمومی استان مازندران

مدیریت اطلاعات و دانش شناسی
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 13 دی 1394
سمیرا اسلامی؛ مجید شیرزاد

3

سنجش کیفیت عملکرد مدیریت در کتابخانه‌های عمومی شهر کرمانشاه با استفاده از الگوی تعالی سازمانی مدیریت کیفیت بنیاد اروپائی

مدیریت اطلاعات و دانش شناسی
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 22 دی 1394
فرامرز سهیلی؛ فاطمه میر اجمدی؛ علیرضا اسفندیاری مقدم

4

تحلیل شکاف خدمات در کتابخانه‌های عمومی زیر نظر نهاد کتابخانه‌های عمومی شهر تهران در سال 1394

مدیریت اطلاعات و دانش شناسی
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 16 آذر 1395
سالومه خشوعی؛ زهره میرحسینی

5

بررسی رابطة بین مؤلفه‌های کیفیت زندگی کاری با تعهد سازمانی کتابداران کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان غربی

مدیریت اطلاعات و دانش شناسی
دوره 2، شماره 4، بهار 1396، صفحه 63-70
فرحناز فتح اله زاده

6

سنجش رفتار کارآفرینی سازمانی کارکنان نهاد کتابخانه‌های عمومی: مطالعه موردی کارکنان کتابخانه‌های عمومی استان زنجان

مدیریت اطلاعات و دانش شناسی
دوره 2، شماره 4، بهار 1396، صفحه 71-81
ابوالفضل اسدنیا؛ قاسم موحدیان؛ مرضیه سقایی طلب

7

تحلیل شکاف خدمات در کتابخانه‌های عمومی زیر نظر نهاد کتابخانه‌های عمومی شهر تهران در سال 1394

مدیریت اطلاعات و دانش شناسی
دوره 3، شماره 1، تابستان 1395، صفحه 77-86
سالومه خشوعی؛ زهره میرحسینی

8

بررسی ابعاد فرسودگی شغلی و رابطه آن با رضایت در کتابداران کتابخانه‌های عمومی سیستان و بلوچستان

مدیریت اطلاعات و دانش شناسی
دوره 3، شماره 1، تابستان 1395، صفحه 59-68
زهرا اباذری؛ زهرا خواجه علی جهانتیغی

9

دگردیسی اطلاعات در کتابخانه‌های عمومی و نقش کتابداران

مدیریت اطلاعات و دانش شناسی
دوره 3، شماره 1، تابستان 1395، صفحه 37-57
سلما کشاورزیان؛ امیررضا اصنافی

10

مطالعه تأثیر کیفیت طراحی وب‌سایت کتابخانه‌های عمومی بر تبلیغات کلامی

مدیریت اطلاعات و دانش شناسی
دوره 2، شماره 2، پاییز 1394، صفحه 97-106
انیس میری؛ مریم سلامی

11

سنجش کیفیت عملکرد مدیریت در کتابخانه‌های عمومی شهر کرمانشاه با استفاده از الگوی تعالی سازمانی مدیریت کیفیت بنیاد اروپائی

مدیریت اطلاعات و دانش شناسی
دوره 2، شماره 1، بهار 1394، صفحه 45-60
فرامرز سهیلی؛ فاطمه میراحمدی؛ علیرضا اسفندیاری مقدم



Contact Us | Help & Support | Site Map

© Copyright 2017 - Journal Management System. Created by sinaweb.