1.

بررسی تأثیر استفاده از رسانه های جمعی بر نوگرایی و شکاف ارزشی

دوره 1، شماره 2، پاییز 1395، صفحه 41-59
علی ربیعی؛ زهرا ذاکری نصرآبادی؛ اعظم علیزاده

2.

بررسی رابطه متغیرهای اجتماعی- اقتصادی و رسانه‌های جمعی با نگرش محیط‌زیستی(مطالعه موردی: کارکنان مترو تهران)

دوره 7، شماره 1، پاییز 1397، صفحه 103-114
فاطمه رادان

3.

بررسی نقش رسانه‌های جمعی در توسعه مشارکت بخش خصوصی در ورزش

دوره 7، شماره 1، پاییز 1398، صفحه 85-96
سیدامین دهقان؛ مسعود ایمانزاده؛ مجید نامور؛ محمد پورپناهی

4.

بررسی نقش رسانه‌های جمعی در توسعه ورزش همگانی (از دیدگاه دانشجویان دانشگاه تهران)

دوره 6، شماره 1، پاییز 1397، صفحه 34-42
رضا شهبازی؛ جواد مصطفایی کیوی؛ روح الله دایی؛ نصرالله سجادی

5.

بررسی نقش رسانه های جمعی در گرایش بانوان استان کرمانشاه به ورزش همگانی

دوره 4، شماره 2، زمستان 1395، صفحه 13-20
شیرین زردشتیان؛ مریم حسینی؛ جواد کریمی

6.

بررسی و رتبه‌بندی نقش رسانه‌های جمعی در توسعه گردشگری ورزشی شهر تبریز

دوره 7، شماره 1، پاییز 1398، صفحه 77-84
رضا شهبازی؛ مجید جلالی فراهانی؛ محمد خبیری

7.

بررسی وضعیت موجود و مطلوب نقش رسانه‌های جمعی در توسعه رشته ورزشی والیبال در دانشجویان علوم ورزشی

دوره 2، شماره 1، پاییز 1393، صفحه 59-63
عباس اسدی؛ مرتضی رضایی صوفی

8.

تأثیر رسانه های جمعی بر تأمین منابع مالی هیئت های ورزشی (مورد مطالعه استان گلستان)

دوره 3، شماره 4، تابستان 1395، صفحه 69-76
زین العابدین فلاح؛ محمدعلی آقاخانی

9.

تأثیر مسئولیت اجتماعی بر رفتار تماشاگران لیگ برتر فوتبال با میانجی‌گری هویت فردی از طریق نقش رسانه‌های جمعی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 02 شهریور 1399
بهروز زینتی؛ حمید فروغی پور؛ مجید سلیمانی

10.

رابطه نقش رسانه های جمعی و بروز رفتارهای خرافی بین بازیکنان فوتبال

دوره 5، شماره 2، زمستان 1396، صفحه 15-28
علیرضا زارع؛ صدیقه حیدری نژاد

11.

نقش تبلیغات در رسانه‌های جمعی بر میزان خرید کالاهای ورزشی اثر گذار بر کاهش وزن: بررسی دیدگاه دانشجویان دختر تربیت‌بدنی و غیرتربیت‌بدنی

دوره 2، شماره 3، بهار 1394، صفحه 49-54
عباس اسدی؛ مرتضی رضایی صوفی

12.

نقش رسانه‌های ارتباط جمعی در توسعه و پیشرفت صنعت گردشگری پایدار (مطالعه موردی: شهرستان آمل)

دوره 2، شماره 5، پاییز 1392، صفحه 19-30
الهام کوهی؛ حسین میبودی؛ مصطفی طالشی؛ الهه کوهی

13.

نقش رسانه‌های جمعی در توسعه فرهنگ اجتماعی ورزش قهرمانی

دوره 7، شماره 1، پاییز 1398، صفحه 97-109
سیدجلیل میریوسفی

14.

نقش رسانه‌های جمعی در توسعه گردشگری ورزشی استان اصفهان

دوره 6، شماره 4، تابستان 1398، صفحه 59-66
میترا ایرانپور مبارکه؛ ناهید اتقیا؛ مریم مختاری دینانی



Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.