کلیدواژه‌ها = Social Media
تعداد مقالات: 5

1

Postgraduate Students Integration of Social Media to Area Of Studies and Self-Efficacy in South-West Nigeria

Quarterly Journal of Iranian Distance Education
دوره 1، شماره 3، بهار 2019، صفحه 9-16
ODEWUMI OLUBUNMI؛ Yusuf Mudasiru olalere
شناسه دیجیتال (DOI): 10.30473/idej.2019.38471.1035

2

ارزیابی شاخص های آلتمتریک دانشگاه های علوم پزشکی ایران در شبکه های اجتماعی علمی ریسرچ گیت و آکادمیا

فصلنامه مدیریت اطلاعات و دانش شناسی
دوره 4، شماره 1، بهار 1396، صفحه 23-30
ابوذر رمضانی؛ سیدجواد قاضی میرسعید؛ احمد پاپی؛ محمدحسین یکتاکوشالی؛ فاطمه رمضانی پاکپورلنگرودی

3

بررسی مدل تأثیر ابعاد فعالیت های رسانه های جمعی بر گرایش به ورزش همگانی در شهر تهران

فصلنامه علمی - ترویجی مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی
دوره 4، شماره 16، تابستان 1396، صفحه 15-22
معصومه کلاته سیفری؛ مسعود فریدونی

4

تاثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی : تاثیر وضعیت به روز رسانی ‏واتس آپ در یک رویداد ورزشی فوق برنامه دانشگاهی

فصلنامه علمی - ترویجی مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی
دوره 2، شماره 8، تابستان 1394، صفحه 38-46
امین رعیت؛ مهوش زینی زاده؛ سمیه عمادی

5

کنکاشی در کاربست‌های نظریه‌های ارتباطات در حوزه ورزش: تحلیل مضمون صفحه اینستاگرام با تمرکز بر نظریه استفاده و رضایت‌مندی

فصلنامه علمی - ترویجی مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی
دوره 3، شماره 12، تابستان 1395، صفحه 45-58
شهرزاد نیری؛ مرجان صفاری


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.