فیروزجایی, علی کریمی, ملت‌دوست, سولماز. (1403). کاربرد تصویر در تبلیغات جام جهانی 2022 قطر از دیدگاه زبان‌شناسی اجتماعی شناختی. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 13(1 (تابستان 1403)), 13-24. doi: 10.30473/arsm.224/71642.3896
علی کریمی فیروزجایی; سولماز ملت‌دوست. "کاربرد تصویر در تبلیغات جام جهانی 2022 قطر از دیدگاه زبان‌شناسی اجتماعی شناختی". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 13, 1 (تابستان 1403), 1403, 13-24. doi: 10.30473/arsm.224/71642.3896
فیروزجایی, علی کریمی, ملت‌دوست, سولماز. (1403). 'کاربرد تصویر در تبلیغات جام جهانی 2022 قطر از دیدگاه زبان‌شناسی اجتماعی شناختی', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 13(1 (تابستان 1403)), pp. 13-24. doi: 10.30473/arsm.224/71642.3896
فیروزجایی, علی کریمی, ملت‌دوست, سولماز. کاربرد تصویر در تبلیغات جام جهانی 2022 قطر از دیدگاه زبان‌شناسی اجتماعی شناختی. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1403; 13(1 (تابستان 1403)): 13-24. doi: 10.30473/arsm.224/71642.3896


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب