علی دوست قهفرخی, ابراهیم, زمانیان یزدی, سمیرا, محمدی ترکمانی, احسان. (1404). چالش‌های بازاریابی باشگاه‌های ورزشی از طریق فضای مجازی: رویکرد کیفی مبتنی بر تحلیل محتوا. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 13(4 (بهار 1404)), 33-46. doi: 10.30473/arsm.2025.68438.3782
ابراهیم علی دوست قهفرخی; سمیرا زمانیان یزدی; احسان محمدی ترکمانی. "چالش‌های بازاریابی باشگاه‌های ورزشی از طریق فضای مجازی: رویکرد کیفی مبتنی بر تحلیل محتوا". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 13, 4 (بهار 1404), 1404, 33-46. doi: 10.30473/arsm.2025.68438.3782
علی دوست قهفرخی, ابراهیم, زمانیان یزدی, سمیرا, محمدی ترکمانی, احسان. (1404). 'چالش‌های بازاریابی باشگاه‌های ورزشی از طریق فضای مجازی: رویکرد کیفی مبتنی بر تحلیل محتوا', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 13(4 (بهار 1404)), pp. 33-46. doi: 10.30473/arsm.2025.68438.3782
علی دوست قهفرخی, ابراهیم, زمانیان یزدی, سمیرا, محمدی ترکمانی, احسان. چالش‌های بازاریابی باشگاه‌های ورزشی از طریق فضای مجازی: رویکرد کیفی مبتنی بر تحلیل محتوا. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1404; 13(4 (بهار 1404)): 33-46. doi: 10.30473/arsm.2025.68438.3782


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب