مصطفائی, علی, قوری وند, نادیا. (1403). پیش‌بینی تکنواسترس معلمان در تدریس مجازی بر اساس جهت‌گیری منفی به مشکل و خودناتوان‌سازی. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 3(2), 55-64. doi: 10.30473/jpsy.2025.72277.1073
علی مصطفائی; نادیا قوری وند. "پیش‌بینی تکنواسترس معلمان در تدریس مجازی بر اساس جهت‌گیری منفی به مشکل و خودناتوان‌سازی". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 3, 2, 1403, 55-64. doi: 10.30473/jpsy.2025.72277.1073
مصطفائی, علی, قوری وند, نادیا. (1403). 'پیش‌بینی تکنواسترس معلمان در تدریس مجازی بر اساس جهت‌گیری منفی به مشکل و خودناتوان‌سازی', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 3(2), pp. 55-64. doi: 10.30473/jpsy.2025.72277.1073
مصطفائی, علی, قوری وند, نادیا. پیش‌بینی تکنواسترس معلمان در تدریس مجازی بر اساس جهت‌گیری منفی به مشکل و خودناتوان‌سازی. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1403; 3(2): 55-64. doi: 10.30473/jpsy.2025.72277.1073


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب