علی بلندی, فاطمه, آقایی, نجف, مختاری دینانی, مریم. (1404). تأثیر گروه‌های مرجع بر سبک خرید آنلاین با نقش میانجی اعتماد و آگاهی مصرف‌کنندگان محصولات ورزشی. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 14(1 (تابستان 1404)), 1-22. doi: 10.30473/arsm.2025.71657.3897
فاطمه علی بلندی; نجف آقایی; مریم مختاری دینانی. "تأثیر گروه‌های مرجع بر سبک خرید آنلاین با نقش میانجی اعتماد و آگاهی مصرف‌کنندگان محصولات ورزشی". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 14, 1 (تابستان 1404), 1404, 1-22. doi: 10.30473/arsm.2025.71657.3897
علی بلندی, فاطمه, آقایی, نجف, مختاری دینانی, مریم. (1404). 'تأثیر گروه‌های مرجع بر سبک خرید آنلاین با نقش میانجی اعتماد و آگاهی مصرف‌کنندگان محصولات ورزشی', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 14(1 (تابستان 1404)), pp. 1-22. doi: 10.30473/arsm.2025.71657.3897
علی بلندی, فاطمه, آقایی, نجف, مختاری دینانی, مریم. تأثیر گروه‌های مرجع بر سبک خرید آنلاین با نقش میانجی اعتماد و آگاهی مصرف‌کنندگان محصولات ورزشی. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1404; 14(1 (تابستان 1404)): 1-22. doi: 10.30473/arsm.2025.71657.3897


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب