میریوسفی, سیدجلیل, بخشنده, حسین, علی اسماعیلی, عارفه. (1404). تأثیر فرهنگ نوآوری بر عملکرد بازاریابی با نقش میانجی‌ جهت‌گیری استراتژیک در سازمان های ورزشی. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 12(1), 77-92. doi: 10.30473/fmss.2025.71993.2627
سیدجلیل میریوسفی; حسین بخشنده; عارفه علی اسماعیلی. "تأثیر فرهنگ نوآوری بر عملکرد بازاریابی با نقش میانجی‌ جهت‌گیری استراتژیک در سازمان های ورزشی". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 12, 1, 1404, 77-92. doi: 10.30473/fmss.2025.71993.2627
میریوسفی, سیدجلیل, بخشنده, حسین, علی اسماعیلی, عارفه. (1404). 'تأثیر فرهنگ نوآوری بر عملکرد بازاریابی با نقش میانجی‌ جهت‌گیری استراتژیک در سازمان های ورزشی', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 12(1), pp. 77-92. doi: 10.30473/fmss.2025.71993.2627
میریوسفی, سیدجلیل, بخشنده, حسین, علی اسماعیلی, عارفه. تأثیر فرهنگ نوآوری بر عملکرد بازاریابی با نقش میانجی‌ جهت‌گیری استراتژیک در سازمان های ورزشی. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1404; 12(1): 77-92. doi: 10.30473/fmss.2025.71993.2627


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب