خانی, سیمین, رضایی راد, مجتبی. (1403). پیش‌بینی پذیرش فناوری واقعیت افزوده در آموزش معلمان مدارس متوسطه براساس مدل ادراک استفاده‌پذیری، سواد دیجیتال و سبک یادگیری. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 11(شماره 4 (پیاپی 43)), 33-42. doi: 10.30473/mrs.2025.75165.1644
سیمین خانی; مجتبی رضایی راد. "پیش‌بینی پذیرش فناوری واقعیت افزوده در آموزش معلمان مدارس متوسطه براساس مدل ادراک استفاده‌پذیری، سواد دیجیتال و سبک یادگیری". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 11, شماره 4 (پیاپی 43), 1403, 33-42. doi: 10.30473/mrs.2025.75165.1644
خانی, سیمین, رضایی راد, مجتبی. (1403). 'پیش‌بینی پذیرش فناوری واقعیت افزوده در آموزش معلمان مدارس متوسطه براساس مدل ادراک استفاده‌پذیری، سواد دیجیتال و سبک یادگیری', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 11(شماره 4 (پیاپی 43)), pp. 33-42. doi: 10.30473/mrs.2025.75165.1644
خانی, سیمین, رضایی راد, مجتبی. پیش‌بینی پذیرش فناوری واقعیت افزوده در آموزش معلمان مدارس متوسطه براساس مدل ادراک استفاده‌پذیری، سواد دیجیتال و سبک یادگیری. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1403; 11(شماره 4 (پیاپی 43)): 33-42. doi: 10.30473/mrs.2025.75165.1644


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب