امیرعلائی, علیرضا, اکبری یزدی, حسین, الهی, علیرضا. (1404). کاربرد شخصیت برند، مصرف‌کننده و صحه‌گذار در اثربخشی صحه‌گذاری ورزشکاران مشهور با رویکرد نظریه تجانس. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 14(1 (تابستان 1404)), 155-172. doi: 10.30473/arsm.2025.70035.3843
علیرضا امیرعلائی; حسین اکبری یزدی; علیرضا الهی. "کاربرد شخصیت برند، مصرف‌کننده و صحه‌گذار در اثربخشی صحه‌گذاری ورزشکاران مشهور با رویکرد نظریه تجانس". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 14, 1 (تابستان 1404), 1404, 155-172. doi: 10.30473/arsm.2025.70035.3843
امیرعلائی, علیرضا, اکبری یزدی, حسین, الهی, علیرضا. (1404). 'کاربرد شخصیت برند، مصرف‌کننده و صحه‌گذار در اثربخشی صحه‌گذاری ورزشکاران مشهور با رویکرد نظریه تجانس', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 14(1 (تابستان 1404)), pp. 155-172. doi: 10.30473/arsm.2025.70035.3843
امیرعلائی, علیرضا, اکبری یزدی, حسین, الهی, علیرضا. کاربرد شخصیت برند، مصرف‌کننده و صحه‌گذار در اثربخشی صحه‌گذاری ورزشکاران مشهور با رویکرد نظریه تجانس. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1404; 14(1 (تابستان 1404)): 155-172. doi: 10.30473/arsm.2025.70035.3843


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب