پایکاری, فاطمه, اصفهانی, مریم. (1404). تاثیر استفاده از هوش مصنوعی به عنوان دستیار تدریس بر میزان انگیزش و ‏یادگیری دانش آموزان ابتدایی ‏. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 5(5), -. doi: 10.30473/t-edu.2025.75416.1310
فاطمه پایکاری; مریم اصفهانی. "تاثیر استفاده از هوش مصنوعی به عنوان دستیار تدریس بر میزان انگیزش و ‏یادگیری دانش آموزان ابتدایی ‏". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 5, 5, 1404, -. doi: 10.30473/t-edu.2025.75416.1310
پایکاری, فاطمه, اصفهانی, مریم. (1404). 'تاثیر استفاده از هوش مصنوعی به عنوان دستیار تدریس بر میزان انگیزش و ‏یادگیری دانش آموزان ابتدایی ‏', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 5(5), pp. -. doi: 10.30473/t-edu.2025.75416.1310
پایکاری, فاطمه, اصفهانی, مریم. تاثیر استفاده از هوش مصنوعی به عنوان دستیار تدریس بر میزان انگیزش و ‏یادگیری دانش آموزان ابتدایی ‏. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1404; 5(5): -. doi: 10.30473/t-edu.2025.75416.1310


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب