پایکاری, فاطمه, اصفهانی, مریم. (1404). تاثیر استفاده از هوش مصنوعی به عنوان دستیار تدریس بر میزان انگیزش و یادگیری دانش آموزان ابتدایی. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 5(ویژه نامه پاییز), 39-53. doi: 10.30473/t-edu.2025.75416.1310
فاطمه پایکاری; مریم اصفهانی. "تاثیر استفاده از هوش مصنوعی به عنوان دستیار تدریس بر میزان انگیزش و یادگیری دانش آموزان ابتدایی". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 5, ویژه نامه پاییز, 1404, 39-53. doi: 10.30473/t-edu.2025.75416.1310
پایکاری, فاطمه, اصفهانی, مریم. (1404). 'تاثیر استفاده از هوش مصنوعی به عنوان دستیار تدریس بر میزان انگیزش و یادگیری دانش آموزان ابتدایی', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 5(ویژه نامه پاییز), pp. 39-53. doi: 10.30473/t-edu.2025.75416.1310
پایکاری, فاطمه, اصفهانی, مریم. تاثیر استفاده از هوش مصنوعی به عنوان دستیار تدریس بر میزان انگیزش و یادگیری دانش آموزان ابتدایی. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1404; 5(ویژه نامه پاییز): 39-53. doi: 10.30473/t-edu.2025.75416.1310


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب