صالح نژاد, سید حسن, وقفی, سید حسام, قاسمی, حسنعلی, عاقل, زهرا. (1393). عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان ازکانال های ارائه خدمات الکترونیکی (اینترنتی) بانک ملی (مطالعه موردی: مشتریان شعب بانک ملی شهر مشهد). فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1(1), 65-72.
سید حسن صالح نژاد; سید حسام وقفی; حسنعلی قاسمی; زهرا عاقل. "عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان ازکانال های ارائه خدمات الکترونیکی (اینترنتی) بانک ملی (مطالعه موردی: مشتریان شعب بانک ملی شهر مشهد)". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1, 1, 1393, 65-72.
صالح نژاد, سید حسن, وقفی, سید حسام, قاسمی, حسنعلی, عاقل, زهرا. (1393). 'عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان ازکانال های ارائه خدمات الکترونیکی (اینترنتی) بانک ملی (مطالعه موردی: مشتریان شعب بانک ملی شهر مشهد)', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1(1), pp. 65-72.
صالح نژاد, سید حسن, وقفی, سید حسام, قاسمی, حسنعلی, عاقل, زهرا. عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان ازکانال های ارائه خدمات الکترونیکی (اینترنتی) بانک ملی (مطالعه موردی: مشتریان شعب بانک ملی شهر مشهد). فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1393; 1(1): 65-72.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب