احسانی, محمد, جوانی, وجیهه. (1391). بررسی تأثیر نام تجاری تیم‌های موفق بر میزان وفاداری هواداران در لیگ برتر فوتبال ایران. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1(2), 89-98.
محمد احسانی; وجیهه جوانی. "بررسی تأثیر نام تجاری تیم‌های موفق بر میزان وفاداری هواداران در لیگ برتر فوتبال ایران". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1, 2, 1391, 89-98.
احسانی, محمد, جوانی, وجیهه. (1391). 'بررسی تأثیر نام تجاری تیم‌های موفق بر میزان وفاداری هواداران در لیگ برتر فوتبال ایران', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1(2), pp. 89-98.
احسانی, محمد, جوانی, وجیهه. بررسی تأثیر نام تجاری تیم‌های موفق بر میزان وفاداری هواداران در لیگ برتر فوتبال ایران. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1391; 1(2): 89-98.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب