شکری, فاطمه, علیپور, احمد, آگاه هریس, مژگان. (1392). اثر بخشی مداخله شناختی- رفتاری مبتنی بر تعلل بر بهبود عملکرد تحصیلی و حرمت خود دانشجویان. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1(2), 81-92.
فاطمه شکری; احمد علیپور; مژگان آگاه هریس. "اثر بخشی مداخله شناختی- رفتاری مبتنی بر تعلل بر بهبود عملکرد تحصیلی و حرمت خود دانشجویان". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1, 2, 1392, 81-92.
شکری, فاطمه, علیپور, احمد, آگاه هریس, مژگان. (1392). 'اثر بخشی مداخله شناختی- رفتاری مبتنی بر تعلل بر بهبود عملکرد تحصیلی و حرمت خود دانشجویان', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1(2), pp. 81-92.
شکری, فاطمه, علیپور, احمد, آگاه هریس, مژگان. اثر بخشی مداخله شناختی- رفتاری مبتنی بر تعلل بر بهبود عملکرد تحصیلی و حرمت خود دانشجویان. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1392; 1(2): 81-92.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب