فلاحی, احمد, احسانی, محمد, کوزه چیان, هاشم, خبیری, محمد. (1395). نقش بازاریابی کمین، رفتار منفی و سازگاری در تمایل به خرید از حامی رسمی لیگ برتر فوتبال ایران. فصلنامه علمی ـ پژوهشی زیست فناوری گیاهان زراعی, 5(2), 11-21.
احمد فلاحی; محمد احسانی; هاشم کوزه چیان; محمد خبیری. "نقش بازاریابی کمین، رفتار منفی و سازگاری در تمایل به خرید از حامی رسمی لیگ برتر فوتبال ایران". فصلنامه علمی ـ پژوهشی زیست فناوری گیاهان زراعی, 5, 2, 1395, 11-21.
فلاحی, احمد, احسانی, محمد, کوزه چیان, هاشم, خبیری, محمد. (1395). 'نقش بازاریابی کمین، رفتار منفی و سازگاری در تمایل به خرید از حامی رسمی لیگ برتر فوتبال ایران', فصلنامه علمی ـ پژوهشی زیست فناوری گیاهان زراعی, 5(2), pp. 11-21.
فلاحی, احمد, احسانی, محمد, کوزه چیان, هاشم, خبیری, محمد. نقش بازاریابی کمین، رفتار منفی و سازگاری در تمایل به خرید از حامی رسمی لیگ برتر فوتبال ایران. فصلنامه علمی ـ پژوهشی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1395; 5(2): 11-21.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.