فریدونی, مسعود, کلاته سیفری, معصومه. (1396). ارائه مدلی از تاثیر تلاش‌های امیخته بازاریابی و ارزش ویژه برند بر پاسخ ‌های هواداران. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 5(4), 101-108.
مسعود فریدونی; معصومه کلاته سیفری. "ارائه مدلی از تاثیر تلاش‌های امیخته بازاریابی و ارزش ویژه برند بر پاسخ ‌های هواداران". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 5, 4, 1396, 101-108.
فریدونی, مسعود, کلاته سیفری, معصومه. (1396). 'ارائه مدلی از تاثیر تلاش‌های امیخته بازاریابی و ارزش ویژه برند بر پاسخ ‌های هواداران', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 5(4), pp. 101-108.
فریدونی, مسعود, کلاته سیفری, معصومه. ارائه مدلی از تاثیر تلاش‌های امیخته بازاریابی و ارزش ویژه برند بر پاسخ ‌های هواداران. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1396; 5(4): 101-108.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب