عبودی, حمید, علامه, سید محسن. (1396). طراحی الگویی از پیشایندهای بی‌ملاحظگی کارمند نسبت به مشتری در سازمان تأمین اجتماعی. فصلنامه علمی ـ پژوهشی زیست فناوری گیاهان زراعی, 5(شماره 4 (پیاپی 20)), 67-80.
حمید عبودی; سید محسن علامه. "طراحی الگویی از پیشایندهای بی‌ملاحظگی کارمند نسبت به مشتری در سازمان تأمین اجتماعی". فصلنامه علمی ـ پژوهشی زیست فناوری گیاهان زراعی, 5, شماره 4 (پیاپی 20), 1396, 67-80.
عبودی, حمید, علامه, سید محسن. (1396). 'طراحی الگویی از پیشایندهای بی‌ملاحظگی کارمند نسبت به مشتری در سازمان تأمین اجتماعی', فصلنامه علمی ـ پژوهشی زیست فناوری گیاهان زراعی, 5(شماره 4 (پیاپی 20)), pp. 67-80.
عبودی, حمید, علامه, سید محسن. طراحی الگویی از پیشایندهای بی‌ملاحظگی کارمند نسبت به مشتری در سازمان تأمین اجتماعی. فصلنامه علمی ـ پژوهشی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1396; 5(شماره 4 (پیاپی 20)): 67-80.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.