نساجی کامرانی, مهدی, کریمی, اوژن, محمودی میمند, محمد, درویش, حسن. (1396). تبیین مدل عوامل موثر بر ارتقاء برند گردشگری جمهوری اسلامی ایران. فصلنامه علمی ـ پژوهشی زیست فناوری گیاهان زراعی, 5(شماره 4 (پیاپی 20)), 95-106.
مهدی نساجی کامرانی; اوژن کریمی; محمد محمودی میمند; حسن درویش. "تبیین مدل عوامل موثر بر ارتقاء برند گردشگری جمهوری اسلامی ایران". فصلنامه علمی ـ پژوهشی زیست فناوری گیاهان زراعی, 5, شماره 4 (پیاپی 20), 1396, 95-106.
نساجی کامرانی, مهدی, کریمی, اوژن, محمودی میمند, محمد, درویش, حسن. (1396). 'تبیین مدل عوامل موثر بر ارتقاء برند گردشگری جمهوری اسلامی ایران', فصلنامه علمی ـ پژوهشی زیست فناوری گیاهان زراعی, 5(شماره 4 (پیاپی 20)), pp. 95-106.
نساجی کامرانی, مهدی, کریمی, اوژن, محمودی میمند, محمد, درویش, حسن. تبیین مدل عوامل موثر بر ارتقاء برند گردشگری جمهوری اسلامی ایران. فصلنامه علمی ـ پژوهشی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1396; 5(شماره 4 (پیاپی 20)): 95-106.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.