امیر حسینی, سید احسان, روشنی, فاطمه, فتحی, فریبرز. (1396). تأثیر سردرگمی مصرف کننده بر تعویق تصمیم‌گیری و وفاداری به برند پوشاک ورزشی. فصلنامه علمی ـ پژوهشی زیست فناوری گیاهان زراعی, 6(23), 87-100.
سید احسان امیر حسینی; فاطمه روشنی; فریبرز فتحی. "تأثیر سردرگمی مصرف کننده بر تعویق تصمیم‌گیری و وفاداری به برند پوشاک ورزشی". فصلنامه علمی ـ پژوهشی زیست فناوری گیاهان زراعی, 6, 23, 1396, 87-100.
امیر حسینی, سید احسان, روشنی, فاطمه, فتحی, فریبرز. (1396). 'تأثیر سردرگمی مصرف کننده بر تعویق تصمیم‌گیری و وفاداری به برند پوشاک ورزشی', فصلنامه علمی ـ پژوهشی زیست فناوری گیاهان زراعی, 6(23), pp. 87-100.
امیر حسینی, سید احسان, روشنی, فاطمه, فتحی, فریبرز. تأثیر سردرگمی مصرف کننده بر تعویق تصمیم‌گیری و وفاداری به برند پوشاک ورزشی. فصلنامه علمی ـ پژوهشی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1396; 6(23): 87-100.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.