کریمی فیروزجایی, علی, یارمند, هانیه. (1397). کاربرد تصویر در تبلیغات ورزشی از دیدگاه نشانه معنا‏شناسی: مطالعه موردی فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 7(1), 89-103.
علی کریمی فیروزجایی; هانیه یارمند. "کاربرد تصویر در تبلیغات ورزشی از دیدگاه نشانه معنا‏شناسی: مطالعه موردی فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 7, 1, 1397, 89-103.
کریمی فیروزجایی, علی, یارمند, هانیه. (1397). 'کاربرد تصویر در تبلیغات ورزشی از دیدگاه نشانه معنا‏شناسی: مطالعه موردی فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 7(1), pp. 89-103.
کریمی فیروزجایی, علی, یارمند, هانیه. کاربرد تصویر در تبلیغات ورزشی از دیدگاه نشانه معنا‏شناسی: مطالعه موردی فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1397; 7(1): 89-103.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب