برنا, محمد, فولادچنگ, محبوبه, جوکار, بهرام, یوسفی, فریده. (1397). اثربخشی رویکرد آموزش مبتنی بر پیوندگرایی در مقایسه با رویکردهای آموزش ارتباطی و دستور - ترجمه بر درگیری تحصیلی دانش‎آموزان. فصلنامه علمی ـ پژوهشی زیست فناوری گیاهان زراعی, 5(4(بهار 1397)), 35-46.
محمد برنا; محبوبه فولادچنگ; بهرام جوکار; فریده یوسفی. "اثربخشی رویکرد آموزش مبتنی بر پیوندگرایی در مقایسه با رویکردهای آموزش ارتباطی و دستور - ترجمه بر درگیری تحصیلی دانش‎آموزان". فصلنامه علمی ـ پژوهشی زیست فناوری گیاهان زراعی, 5, 4(بهار 1397), 1397, 35-46.
برنا, محمد, فولادچنگ, محبوبه, جوکار, بهرام, یوسفی, فریده. (1397). 'اثربخشی رویکرد آموزش مبتنی بر پیوندگرایی در مقایسه با رویکردهای آموزش ارتباطی و دستور - ترجمه بر درگیری تحصیلی دانش‎آموزان', فصلنامه علمی ـ پژوهشی زیست فناوری گیاهان زراعی, 5(4(بهار 1397)), pp. 35-46.
برنا, محمد, فولادچنگ, محبوبه, جوکار, بهرام, یوسفی, فریده. اثربخشی رویکرد آموزش مبتنی بر پیوندگرایی در مقایسه با رویکردهای آموزش ارتباطی و دستور - ترجمه بر درگیری تحصیلی دانش‎آموزان. فصلنامه علمی ـ پژوهشی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1397; 5(4(بهار 1397)): 35-46.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.