مرادی هزاری, رسول, فردی, انسیه. (1397). تأثیر پذیرش هویت اجتماعی با استفاده از برندهای معتبر ورزشی خارجی بر رفتارمصرفی مشتریان. فصلنامه علمی ـ پژوهشی زیست فناوری گیاهان زراعی, 5(19), 63-76.
رسول مرادی هزاری; انسیه فردی. "تأثیر پذیرش هویت اجتماعی با استفاده از برندهای معتبر ورزشی خارجی بر رفتارمصرفی مشتریان". فصلنامه علمی ـ پژوهشی زیست فناوری گیاهان زراعی, 5, 19, 1397, 63-76.
مرادی هزاری, رسول, فردی, انسیه. (1397). 'تأثیر پذیرش هویت اجتماعی با استفاده از برندهای معتبر ورزشی خارجی بر رفتارمصرفی مشتریان', فصلنامه علمی ـ پژوهشی زیست فناوری گیاهان زراعی, 5(19), pp. 63-76.
مرادی هزاری, رسول, فردی, انسیه. تأثیر پذیرش هویت اجتماعی با استفاده از برندهای معتبر ورزشی خارجی بر رفتارمصرفی مشتریان. فصلنامه علمی ـ پژوهشی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1397; 5(19): 63-76.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.