مرادی هزاری, رسول, فردی, انسیه. (1397). تأثیر پذیرش هویت اجتماعی با استفاده از برندهای معتبر ورزشی خارجی بر رفتار مصرفی مشتریان. فصلنامه علمی ـ پژوهشی زیست فناوری گیاهان زراعی, 5(19), 54-65.
رسول مرادی هزاری; انسیه فردی. "تأثیر پذیرش هویت اجتماعی با استفاده از برندهای معتبر ورزشی خارجی بر رفتار مصرفی مشتریان". فصلنامه علمی ـ پژوهشی زیست فناوری گیاهان زراعی, 5, 19, 1397, 54-65.
مرادی هزاری, رسول, فردی, انسیه. (1397). 'تأثیر پذیرش هویت اجتماعی با استفاده از برندهای معتبر ورزشی خارجی بر رفتار مصرفی مشتریان', فصلنامه علمی ـ پژوهشی زیست فناوری گیاهان زراعی, 5(19), pp. 54-65.
مرادی هزاری, رسول, فردی, انسیه. تأثیر پذیرش هویت اجتماعی با استفاده از برندهای معتبر ورزشی خارجی بر رفتار مصرفی مشتریان. فصلنامه علمی ـ پژوهشی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1397; 5(19): 54-65.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.