عزیزی, امیر, میر دریکوند, فضل اله, سپهوندی, محمد علی. (1396). اثربخشی توان‌بخشی شناختی بر توجه پیوسته، حافظه فعال و ادراک دیداری ـ حرکتی در دانش‌آموزان ابتدایی مبتلا به اختلال یادگیری خاص. فصلنامه علمی ـ پژوهشی زیست فناوری گیاهان زراعی, 6(11), 135-146.
امیر عزیزی; فضل اله میر دریکوند; محمد علی سپهوندی. "اثربخشی توان‌بخشی شناختی بر توجه پیوسته، حافظه فعال و ادراک دیداری ـ حرکتی در دانش‌آموزان ابتدایی مبتلا به اختلال یادگیری خاص". فصلنامه علمی ـ پژوهشی زیست فناوری گیاهان زراعی, 6, 11, 1396, 135-146.
عزیزی, امیر, میر دریکوند, فضل اله, سپهوندی, محمد علی. (1396). 'اثربخشی توان‌بخشی شناختی بر توجه پیوسته، حافظه فعال و ادراک دیداری ـ حرکتی در دانش‌آموزان ابتدایی مبتلا به اختلال یادگیری خاص', فصلنامه علمی ـ پژوهشی زیست فناوری گیاهان زراعی, 6(11), pp. 135-146.
عزیزی, امیر, میر دریکوند, فضل اله, سپهوندی, محمد علی. اثربخشی توان‌بخشی شناختی بر توجه پیوسته، حافظه فعال و ادراک دیداری ـ حرکتی در دانش‌آموزان ابتدایی مبتلا به اختلال یادگیری خاص. فصلنامه علمی ـ پژوهشی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1396; 6(11): 135-146.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.