محمدی, مهدی, مرزوقی, رحمت الله, ترک زاده, حعفر, سلیمی, قاسم, قاسمیان دستجردی, آنا. (1397). A Pathological Study of the Curriculum Renewal Process (CRP) Based on Education for Sustainable Development (ESD) Strategic Approach at Shiraz University. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 6(4), 67-78.
مهدی محمدی; رحمت الله مرزوقی; حعفر ترک زاده; قاسم سلیمی; آنا قاسمیان دستجردی. "A Pathological Study of the Curriculum Renewal Process (CRP) Based on Education for Sustainable Development (ESD) Strategic Approach at Shiraz University". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 6, 4, 1397, 67-78.
محمدی, مهدی, مرزوقی, رحمت الله, ترک زاده, حعفر, سلیمی, قاسم, قاسمیان دستجردی, آنا. (1397). 'A Pathological Study of the Curriculum Renewal Process (CRP) Based on Education for Sustainable Development (ESD) Strategic Approach at Shiraz University', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 6(4), pp. 67-78.
محمدی, مهدی, مرزوقی, رحمت الله, ترک زاده, حعفر, سلیمی, قاسم, قاسمیان دستجردی, آنا. A Pathological Study of the Curriculum Renewal Process (CRP) Based on Education for Sustainable Development (ESD) Strategic Approach at Shiraz University. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1397; 6(4): 67-78.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب