محمدی, مهدی, مرزوقی, رحمت الله, ترک زاده, حعفر, سلیمی, قاسم, قاسمیان دستجردی, آنا. (1397). A Pathological Study of the Curriculum Renewal Process (CRP) Based on Education for Sustainable Development (ESD) Strategic Approach at Shiraz University. فصلنامه علمی ـ پژوهشی زیست فناوری گیاهان زراعی, 6(4), 67-78.
مهدی محمدی; رحمت الله مرزوقی; حعفر ترک زاده; قاسم سلیمی; آنا قاسمیان دستجردی. "A Pathological Study of the Curriculum Renewal Process (CRP) Based on Education for Sustainable Development (ESD) Strategic Approach at Shiraz University". فصلنامه علمی ـ پژوهشی زیست فناوری گیاهان زراعی, 6, 4, 1397, 67-78.
محمدی, مهدی, مرزوقی, رحمت الله, ترک زاده, حعفر, سلیمی, قاسم, قاسمیان دستجردی, آنا. (1397). 'A Pathological Study of the Curriculum Renewal Process (CRP) Based on Education for Sustainable Development (ESD) Strategic Approach at Shiraz University', فصلنامه علمی ـ پژوهشی زیست فناوری گیاهان زراعی, 6(4), pp. 67-78.
محمدی, مهدی, مرزوقی, رحمت الله, ترک زاده, حعفر, سلیمی, قاسم, قاسمیان دستجردی, آنا. A Pathological Study of the Curriculum Renewal Process (CRP) Based on Education for Sustainable Development (ESD) Strategic Approach at Shiraz University. فصلنامه علمی ـ پژوهشی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1397; 6(4): 67-78.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.