درینی, ولی محمد, صادقی, حمیده, نامدار جویمی, احسان. (1397). مطالعه رابطه رضایتمندی مشتری با مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی با توجه به نقش میانجی کیفیت خدمات الکترونیکی (موردمطالعه، مشتریان الکترونیکی سایت های اینترنتی، فروش کالای ورزشی). فصلنامه علمی ـ پژوهشی زیست فناوری گیاهان زراعی, 5(20), 60-71.
ولی محمد درینی; حمیده صادقی; احسان نامدار جویمی. "مطالعه رابطه رضایتمندی مشتری با مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی با توجه به نقش میانجی کیفیت خدمات الکترونیکی (موردمطالعه، مشتریان الکترونیکی سایت های اینترنتی، فروش کالای ورزشی)". فصلنامه علمی ـ پژوهشی زیست فناوری گیاهان زراعی, 5, 20, 1397, 60-71.
درینی, ولی محمد, صادقی, حمیده, نامدار جویمی, احسان. (1397). 'مطالعه رابطه رضایتمندی مشتری با مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی با توجه به نقش میانجی کیفیت خدمات الکترونیکی (موردمطالعه، مشتریان الکترونیکی سایت های اینترنتی، فروش کالای ورزشی)', فصلنامه علمی ـ پژوهشی زیست فناوری گیاهان زراعی, 5(20), pp. 60-71.
درینی, ولی محمد, صادقی, حمیده, نامدار جویمی, احسان. مطالعه رابطه رضایتمندی مشتری با مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی با توجه به نقش میانجی کیفیت خدمات الکترونیکی (موردمطالعه، مشتریان الکترونیکی سایت های اینترنتی، فروش کالای ورزشی). فصلنامه علمی ـ پژوهشی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1397; 5(20): 60-71.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.