. (1397). نقش واسطه‌ای راهبردهای نظم‌بخشی شناختی هیجان در رابطة تنیدگی تحصیلی ادراک شده و هیجانات پیشرفت. فصلنامه علمی ـ پژوهشی زیست فناوری گیاهان زراعی, 6(2), 45-60. doi: 10.30473/etl.2018.5140
. "نقش واسطه‌ای راهبردهای نظم‌بخشی شناختی هیجان در رابطة تنیدگی تحصیلی ادراک شده و هیجانات پیشرفت". فصلنامه علمی ـ پژوهشی زیست فناوری گیاهان زراعی, 6, 2, 1397, 45-60. doi: 10.30473/etl.2018.5140
. (1397). 'نقش واسطه‌ای راهبردهای نظم‌بخشی شناختی هیجان در رابطة تنیدگی تحصیلی ادراک شده و هیجانات پیشرفت', فصلنامه علمی ـ پژوهشی زیست فناوری گیاهان زراعی, 6(2), pp. 45-60. doi: 10.30473/etl.2018.5140
. نقش واسطه‌ای راهبردهای نظم‌بخشی شناختی هیجان در رابطة تنیدگی تحصیلی ادراک شده و هیجانات پیشرفت. فصلنامه علمی ـ پژوهشی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1397; 6(2): 45-60. doi: 10.30473/etl.2018.5140


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.