خدایی, علی, زارع, حسین. (1397). نقش واسطه‌ای راهبردهای نظم‌بخشی شناختی هیجان در رابطة تنیدگی تحصیلی ادراک شده و هیجانات پیشرفت. فصلنامه علمی ـ پژوهشی زیست فناوری گیاهان زراعی, 6(2), 49-64. doi: 10.30473/etl.2018.5140
علی خدایی; حسین زارع. "نقش واسطه‌ای راهبردهای نظم‌بخشی شناختی هیجان در رابطة تنیدگی تحصیلی ادراک شده و هیجانات پیشرفت". فصلنامه علمی ـ پژوهشی زیست فناوری گیاهان زراعی, 6, 2, 1397, 49-64. doi: 10.30473/etl.2018.5140
خدایی, علی, زارع, حسین. (1397). 'نقش واسطه‌ای راهبردهای نظم‌بخشی شناختی هیجان در رابطة تنیدگی تحصیلی ادراک شده و هیجانات پیشرفت', فصلنامه علمی ـ پژوهشی زیست فناوری گیاهان زراعی, 6(2), pp. 49-64. doi: 10.30473/etl.2018.5140
خدایی, علی, زارع, حسین. نقش واسطه‌ای راهبردهای نظم‌بخشی شناختی هیجان در رابطة تنیدگی تحصیلی ادراک شده و هیجانات پیشرفت. فصلنامه علمی ـ پژوهشی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1397; 6(2): 49-64. doi: 10.30473/etl.2018.5140


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.