مرادی هزاری, رسول, فردی, انسیه, درخشان, اکبر. (1397). بررسی مدل ساختاری اثر دانش محصول مصرف‌کننده بر پذیرش برند لباس‌های ورزشی بر اساس تحلیل چند گروهی در AMOS. فصلنامه علمی ـ پژوهشی زیست فناوری گیاهان زراعی, 6(21), 23-33. doi: 10.30473/jsm.2018.39550.1255
رسول مرادی هزاری; انسیه فردی; اکبر درخشان. "بررسی مدل ساختاری اثر دانش محصول مصرف‌کننده بر پذیرش برند لباس‌های ورزشی بر اساس تحلیل چند گروهی در AMOS". فصلنامه علمی ـ پژوهشی زیست فناوری گیاهان زراعی, 6, 21, 1397, 23-33. doi: 10.30473/jsm.2018.39550.1255
مرادی هزاری, رسول, فردی, انسیه, درخشان, اکبر. (1397). 'بررسی مدل ساختاری اثر دانش محصول مصرف‌کننده بر پذیرش برند لباس‌های ورزشی بر اساس تحلیل چند گروهی در AMOS', فصلنامه علمی ـ پژوهشی زیست فناوری گیاهان زراعی, 6(21), pp. 23-33. doi: 10.30473/jsm.2018.39550.1255
مرادی هزاری, رسول, فردی, انسیه, درخشان, اکبر. بررسی مدل ساختاری اثر دانش محصول مصرف‌کننده بر پذیرش برند لباس‌های ورزشی بر اساس تحلیل چند گروهی در AMOS. فصلنامه علمی ـ پژوهشی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1397; 6(21): 23-33. doi: 10.30473/jsm.2018.39550.1255


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.