مرادی هزاری, رسول, فردی, انسیه, درخشان, اکبر. (1397). بررسی مدل ساختاری اثر دانش محصول مصرف‌کننده بر پذیرش برند لباس‌های ورزشی بر اساس تحلیل چند گروهی در AMOS. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 6(1), 23-33. doi: 10.30473/jsm.2018.39550.1255
رسول مرادی هزاری; انسیه فردی; اکبر درخشان. "بررسی مدل ساختاری اثر دانش محصول مصرف‌کننده بر پذیرش برند لباس‌های ورزشی بر اساس تحلیل چند گروهی در AMOS". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 6, 1, 1397, 23-33. doi: 10.30473/jsm.2018.39550.1255
مرادی هزاری, رسول, فردی, انسیه, درخشان, اکبر. (1397). 'بررسی مدل ساختاری اثر دانش محصول مصرف‌کننده بر پذیرش برند لباس‌های ورزشی بر اساس تحلیل چند گروهی در AMOS', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 6(1), pp. 23-33. doi: 10.30473/jsm.2018.39550.1255
مرادی هزاری, رسول, فردی, انسیه, درخشان, اکبر. بررسی مدل ساختاری اثر دانش محصول مصرف‌کننده بر پذیرش برند لباس‌های ورزشی بر اساس تحلیل چند گروهی در AMOS. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1397; 6(1): 23-33. doi: 10.30473/jsm.2018.39550.1255


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب