باقرپور, معصومه. (1397). اثربخشی آموزش مبتنی بر نظریه هوش چندگانه بر مهارت‌های حل مساله و تفکر نقادانه دانش‌آموزان. فصلنامه علمی ـ پژوهشی زیست فناوری گیاهان زراعی, 6(3), 53-64. doi: 10.30473/etl.2019.5406
معصومه باقرپور. "اثربخشی آموزش مبتنی بر نظریه هوش چندگانه بر مهارت‌های حل مساله و تفکر نقادانه دانش‌آموزان". فصلنامه علمی ـ پژوهشی زیست فناوری گیاهان زراعی, 6, 3, 1397, 53-64. doi: 10.30473/etl.2019.5406
باقرپور, معصومه. (1397). 'اثربخشی آموزش مبتنی بر نظریه هوش چندگانه بر مهارت‌های حل مساله و تفکر نقادانه دانش‌آموزان', فصلنامه علمی ـ پژوهشی زیست فناوری گیاهان زراعی, 6(3), pp. 53-64. doi: 10.30473/etl.2019.5406
باقرپور, معصومه. اثربخشی آموزش مبتنی بر نظریه هوش چندگانه بر مهارت‌های حل مساله و تفکر نقادانه دانش‌آموزان. فصلنامه علمی ـ پژوهشی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1397; 6(3): 53-64. doi: 10.30473/etl.2019.5406


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.