نظری, رسول, عندلیب, الهام. (1397). پیش بینی جذب مشتریان از طریق عناصر آمیخته بازاریابی و بکارگیری فن آوری اطلاعات و ارتباطات در باشگاه های خصوصی. فصلنامه علمی ـ پژوهشی زیست فناوری گیاهان زراعی, 6(22), 90-100. doi: 10.30473/jsm.2019.40099.1260
رسول نظری; الهام عندلیب. "پیش بینی جذب مشتریان از طریق عناصر آمیخته بازاریابی و بکارگیری فن آوری اطلاعات و ارتباطات در باشگاه های خصوصی". فصلنامه علمی ـ پژوهشی زیست فناوری گیاهان زراعی, 6, 22, 1397, 90-100. doi: 10.30473/jsm.2019.40099.1260
نظری, رسول, عندلیب, الهام. (1397). 'پیش بینی جذب مشتریان از طریق عناصر آمیخته بازاریابی و بکارگیری فن آوری اطلاعات و ارتباطات در باشگاه های خصوصی', فصلنامه علمی ـ پژوهشی زیست فناوری گیاهان زراعی, 6(22), pp. 90-100. doi: 10.30473/jsm.2019.40099.1260
نظری, رسول, عندلیب, الهام. پیش بینی جذب مشتریان از طریق عناصر آمیخته بازاریابی و بکارگیری فن آوری اطلاعات و ارتباطات در باشگاه های خصوصی. فصلنامه علمی ـ پژوهشی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1397; 6(22): 90-100. doi: 10.30473/jsm.2019.40099.1260


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.