بهراد, بهنام. (1397). تأثیر برنامۀ تفکر سازنده (PATHS) بر شایستگی اجتماعی و هیجانی، واسطه‌های عصبی- شناختی و هیجانی، اختلالات برون‌نمود و ارتباط آن با سلامت جسمی و روانی کودکان. فصلنامه علمی ـ پژوهشی زیست فناوری گیاهان زراعی, 7(28), 113-130. doi: 10.30473/hpj.2019.39733.3980
بهنام بهراد. "تأثیر برنامۀ تفکر سازنده (PATHS) بر شایستگی اجتماعی و هیجانی، واسطه‌های عصبی- شناختی و هیجانی، اختلالات برون‌نمود و ارتباط آن با سلامت جسمی و روانی کودکان". فصلنامه علمی ـ پژوهشی زیست فناوری گیاهان زراعی, 7, 28, 1397, 113-130. doi: 10.30473/hpj.2019.39733.3980
بهراد, بهنام. (1397). 'تأثیر برنامۀ تفکر سازنده (PATHS) بر شایستگی اجتماعی و هیجانی، واسطه‌های عصبی- شناختی و هیجانی، اختلالات برون‌نمود و ارتباط آن با سلامت جسمی و روانی کودکان', فصلنامه علمی ـ پژوهشی زیست فناوری گیاهان زراعی, 7(28), pp. 113-130. doi: 10.30473/hpj.2019.39733.3980
بهراد, بهنام. تأثیر برنامۀ تفکر سازنده (PATHS) بر شایستگی اجتماعی و هیجانی، واسطه‌های عصبی- شناختی و هیجانی، اختلالات برون‌نمود و ارتباط آن با سلامت جسمی و روانی کودکان. فصلنامه علمی ـ پژوهشی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1397; 7(28): 113-130. doi: 10.30473/hpj.2019.39733.3980


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.