قلی پور, نگار, خبیری, محمد. (1398). بررسی اثر هم هویتی برند بر بشارت برند تیم های فوتبال در شبکه های اجتماعی با نقش میانجی وفاداری. فصلنامه علمی ـ پژوهشی زیست فناوری گیاهان زراعی, (), -. doi: 10.30473/jsm.2019.43129.1292
نگار قلی پور; محمد خبیری. "بررسی اثر هم هویتی برند بر بشارت برند تیم های فوتبال در شبکه های اجتماعی با نقش میانجی وفاداری". فصلنامه علمی ـ پژوهشی زیست فناوری گیاهان زراعی, , , 1398, -. doi: 10.30473/jsm.2019.43129.1292
قلی پور, نگار, خبیری, محمد. (1398). 'بررسی اثر هم هویتی برند بر بشارت برند تیم های فوتبال در شبکه های اجتماعی با نقش میانجی وفاداری', فصلنامه علمی ـ پژوهشی زیست فناوری گیاهان زراعی, (), pp. -. doi: 10.30473/jsm.2019.43129.1292
قلی پور, نگار, خبیری, محمد. بررسی اثر هم هویتی برند بر بشارت برند تیم های فوتبال در شبکه های اجتماعی با نقش میانجی وفاداری. فصلنامه علمی ـ پژوهشی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1398; (): -. doi: 10.30473/jsm.2019.43129.1292


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.