نظری, رسول, مشکل گشا, الهام, فردی پور, رضا. (1398). نقش عوامل اجتماعی بر مبادله دانش ضمنی و اثربخشی بازاریابی شرکت های ورزشی: (مطالعه موردی برند ورزشی مجید). فصلنامه علمی ـ پژوهشی زیست فناوری گیاهان زراعی, 6(3), 67-76. doi: 10.30473/jsm.2019.43043.1289
رسول نظری; الهام مشکل گشا; رضا فردی پور. "نقش عوامل اجتماعی بر مبادله دانش ضمنی و اثربخشی بازاریابی شرکت های ورزشی: (مطالعه موردی برند ورزشی مجید)". فصلنامه علمی ـ پژوهشی زیست فناوری گیاهان زراعی, 6, 3, 1398, 67-76. doi: 10.30473/jsm.2019.43043.1289
نظری, رسول, مشکل گشا, الهام, فردی پور, رضا. (1398). 'نقش عوامل اجتماعی بر مبادله دانش ضمنی و اثربخشی بازاریابی شرکت های ورزشی: (مطالعه موردی برند ورزشی مجید)', فصلنامه علمی ـ پژوهشی زیست فناوری گیاهان زراعی, 6(3), pp. 67-76. doi: 10.30473/jsm.2019.43043.1289
نظری, رسول, مشکل گشا, الهام, فردی پور, رضا. نقش عوامل اجتماعی بر مبادله دانش ضمنی و اثربخشی بازاریابی شرکت های ورزشی: (مطالعه موردی برند ورزشی مجید). فصلنامه علمی ـ پژوهشی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1398; 6(3): 67-76. doi: 10.30473/jsm.2019.43043.1289


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.