ایزدپرست, لیلا, اسماعیلی, محمدرضا, منوچهری, جاسم. (1398). نقش ارتباطات بازاریابی یکپارچه (IMC) در رفتار خرید مصرف کنندگان کتاب های ورزشی در ایران. فصلنامه علمی ـ پژوهشی زیست فناوری گیاهان زراعی, 7(4), 11-20. doi: 10.30473/arsm.2019.43284.2832
لیلا ایزدپرست; محمدرضا اسماعیلی; جاسم منوچهری. "نقش ارتباطات بازاریابی یکپارچه (IMC) در رفتار خرید مصرف کنندگان کتاب های ورزشی در ایران". فصلنامه علمی ـ پژوهشی زیست فناوری گیاهان زراعی, 7, 4, 1398, 11-20. doi: 10.30473/arsm.2019.43284.2832
ایزدپرست, لیلا, اسماعیلی, محمدرضا, منوچهری, جاسم. (1398). 'نقش ارتباطات بازاریابی یکپارچه (IMC) در رفتار خرید مصرف کنندگان کتاب های ورزشی در ایران', فصلنامه علمی ـ پژوهشی زیست فناوری گیاهان زراعی, 7(4), pp. 11-20. doi: 10.30473/arsm.2019.43284.2832
ایزدپرست, لیلا, اسماعیلی, محمدرضا, منوچهری, جاسم. نقش ارتباطات بازاریابی یکپارچه (IMC) در رفتار خرید مصرف کنندگان کتاب های ورزشی در ایران. فصلنامه علمی ـ پژوهشی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1398; 7(4): 11-20. doi: 10.30473/arsm.2019.43284.2832


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.