رشیدزاده, عبداله, بدری, رحیم, فتحی آذر, اسکندر, هاشمی, تورج. (1398). اثر بخشی تعاملی آموزش راهبردهای خودگردان-فراشناختی و خود پنداره تحصیلی بر مولفه های تاب آوری و هیجانات مثبت تحصیلی دانش آموزان دوره دوم متوسطه. فصلنامه علمی ـ پژوهشی زیست فناوری گیاهان زراعی, 8(1), 141-164. doi: 10.30473/sc.2019.39956.2191
عبداله رشیدزاده; رحیم بدری; اسکندر فتحی آذر; تورج هاشمی. "اثر بخشی تعاملی آموزش راهبردهای خودگردان-فراشناختی و خود پنداره تحصیلی بر مولفه های تاب آوری و هیجانات مثبت تحصیلی دانش آموزان دوره دوم متوسطه". فصلنامه علمی ـ پژوهشی زیست فناوری گیاهان زراعی, 8, 1, 1398, 141-164. doi: 10.30473/sc.2019.39956.2191
رشیدزاده, عبداله, بدری, رحیم, فتحی آذر, اسکندر, هاشمی, تورج. (1398). 'اثر بخشی تعاملی آموزش راهبردهای خودگردان-فراشناختی و خود پنداره تحصیلی بر مولفه های تاب آوری و هیجانات مثبت تحصیلی دانش آموزان دوره دوم متوسطه', فصلنامه علمی ـ پژوهشی زیست فناوری گیاهان زراعی, 8(1), pp. 141-164. doi: 10.30473/sc.2019.39956.2191
رشیدزاده, عبداله, بدری, رحیم, فتحی آذر, اسکندر, هاشمی, تورج. اثر بخشی تعاملی آموزش راهبردهای خودگردان-فراشناختی و خود پنداره تحصیلی بر مولفه های تاب آوری و هیجانات مثبت تحصیلی دانش آموزان دوره دوم متوسطه. فصلنامه علمی ـ پژوهشی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1398; 8(1): 141-164. doi: 10.30473/sc.2019.39956.2191


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.