حسین بگلو, کوروش, پیری, موسی, یاری, جهانگیر, رضایی, اکبر. (1398). طراحی آموزش چندرسانه‌ای مبتنی بر نظریۀ بار شناختی سوئلر و تعیین تأثیر آن بر درگیری تحصیلی و انتقال یادگیری درس ریاضی در فراگیران پایه سوم ابتدایی. فصلنامه علمی ـ پژوهشی زیست فناوری گیاهان زراعی, 6(شماره 4 (بهار 1398)), 31-44. doi: 10.30473/etl.2019.5792
کوروش حسین بگلو; موسی پیری; جهانگیر یاری; اکبر رضایی. "طراحی آموزش چندرسانه‌ای مبتنی بر نظریۀ بار شناختی سوئلر و تعیین تأثیر آن بر درگیری تحصیلی و انتقال یادگیری درس ریاضی در فراگیران پایه سوم ابتدایی". فصلنامه علمی ـ پژوهشی زیست فناوری گیاهان زراعی, 6, شماره 4 (بهار 1398), 1398, 31-44. doi: 10.30473/etl.2019.5792
حسین بگلو, کوروش, پیری, موسی, یاری, جهانگیر, رضایی, اکبر. (1398). 'طراحی آموزش چندرسانه‌ای مبتنی بر نظریۀ بار شناختی سوئلر و تعیین تأثیر آن بر درگیری تحصیلی و انتقال یادگیری درس ریاضی در فراگیران پایه سوم ابتدایی', فصلنامه علمی ـ پژوهشی زیست فناوری گیاهان زراعی, 6(شماره 4 (بهار 1398)), pp. 31-44. doi: 10.30473/etl.2019.5792
حسین بگلو, کوروش, پیری, موسی, یاری, جهانگیر, رضایی, اکبر. طراحی آموزش چندرسانه‌ای مبتنی بر نظریۀ بار شناختی سوئلر و تعیین تأثیر آن بر درگیری تحصیلی و انتقال یادگیری درس ریاضی در فراگیران پایه سوم ابتدایی. فصلنامه علمی ـ پژوهشی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1398; 6(شماره 4 (بهار 1398)): 31-44. doi: 10.30473/etl.2019.5792


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.