کیانی, مسعود, رحیمی, حمید. (1398). الگوی ساختاری چندگروهی بین رویکرد یادگیری و تجارب شخصی و آموزشی در دو گروه دانشجویان علوم انسانی و علوم تحلیلی-ریاضی. فصلنامه علمی ـ پژوهشی زیست فناوری گیاهان زراعی, 6(شماره 4 (بهار 1398)), 75-88. doi: 10.30473/etl.2019.5795
مسعود کیانی; حمید رحیمی. "الگوی ساختاری چندگروهی بین رویکرد یادگیری و تجارب شخصی و آموزشی در دو گروه دانشجویان علوم انسانی و علوم تحلیلی-ریاضی". فصلنامه علمی ـ پژوهشی زیست فناوری گیاهان زراعی, 6, شماره 4 (بهار 1398), 1398, 75-88. doi: 10.30473/etl.2019.5795
کیانی, مسعود, رحیمی, حمید. (1398). 'الگوی ساختاری چندگروهی بین رویکرد یادگیری و تجارب شخصی و آموزشی در دو گروه دانشجویان علوم انسانی و علوم تحلیلی-ریاضی', فصلنامه علمی ـ پژوهشی زیست فناوری گیاهان زراعی, 6(شماره 4 (بهار 1398)), pp. 75-88. doi: 10.30473/etl.2019.5795
کیانی, مسعود, رحیمی, حمید. الگوی ساختاری چندگروهی بین رویکرد یادگیری و تجارب شخصی و آموزشی در دو گروه دانشجویان علوم انسانی و علوم تحلیلی-ریاضی. فصلنامه علمی ـ پژوهشی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1398; 6(شماره 4 (بهار 1398)): 75-88. doi: 10.30473/etl.2019.5795


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.