کردلو, حسین, علی محمدی, حسین, قرایی ترشیزی, نجمه. (1398). تعیین مدل معادله ساختاری ارتباط بازاریابی رابطه‌مند با رفتار خرید و وفاداری مشتریان استخرها: مطالعه موردی شهر بیرجند. فصلنامه علمی ـ پژوهشی زیست فناوری گیاهان زراعی, 7(1), 65-76. doi: 10.30473/jsm.2019.45026.1313
حسین کردلو; حسین علی محمدی; نجمه قرایی ترشیزی. "تعیین مدل معادله ساختاری ارتباط بازاریابی رابطه‌مند با رفتار خرید و وفاداری مشتریان استخرها: مطالعه موردی شهر بیرجند". فصلنامه علمی ـ پژوهشی زیست فناوری گیاهان زراعی, 7, 1, 1398, 65-76. doi: 10.30473/jsm.2019.45026.1313
کردلو, حسین, علی محمدی, حسین, قرایی ترشیزی, نجمه. (1398). 'تعیین مدل معادله ساختاری ارتباط بازاریابی رابطه‌مند با رفتار خرید و وفاداری مشتریان استخرها: مطالعه موردی شهر بیرجند', فصلنامه علمی ـ پژوهشی زیست فناوری گیاهان زراعی, 7(1), pp. 65-76. doi: 10.30473/jsm.2019.45026.1313
کردلو, حسین, علی محمدی, حسین, قرایی ترشیزی, نجمه. تعیین مدل معادله ساختاری ارتباط بازاریابی رابطه‌مند با رفتار خرید و وفاداری مشتریان استخرها: مطالعه موردی شهر بیرجند. فصلنامه علمی ـ پژوهشی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1398; 7(1): 65-76. doi: 10.30473/jsm.2019.45026.1313


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.