پاشایی, سجاد, عبدوی, فاطمه, جوانی, وجیهه, پورحسین, زهرا. (1399). تأثیر شبکه‌های اجتماعی بر تبلیغات دهان‌به‌دهان به‌واسطه‌ی وفاداری و دلبستگی به برند در لیگ برتر فوتبال ایران. فصلنامه علمی ـ پژوهشی زیست فناوری گیاهان زراعی, 7(3), 70-80. doi: 10.30473/jsm.2019.44362.1307
سجاد پاشایی; فاطمه عبدوی; وجیهه جوانی; زهرا پورحسین. "تأثیر شبکه‌های اجتماعی بر تبلیغات دهان‌به‌دهان به‌واسطه‌ی وفاداری و دلبستگی به برند در لیگ برتر فوتبال ایران". فصلنامه علمی ـ پژوهشی زیست فناوری گیاهان زراعی, 7, 3, 1399, 70-80. doi: 10.30473/jsm.2019.44362.1307
پاشایی, سجاد, عبدوی, فاطمه, جوانی, وجیهه, پورحسین, زهرا. (1399). 'تأثیر شبکه‌های اجتماعی بر تبلیغات دهان‌به‌دهان به‌واسطه‌ی وفاداری و دلبستگی به برند در لیگ برتر فوتبال ایران', فصلنامه علمی ـ پژوهشی زیست فناوری گیاهان زراعی, 7(3), pp. 70-80. doi: 10.30473/jsm.2019.44362.1307
پاشایی, سجاد, عبدوی, فاطمه, جوانی, وجیهه, پورحسین, زهرا. تأثیر شبکه‌های اجتماعی بر تبلیغات دهان‌به‌دهان به‌واسطه‌ی وفاداری و دلبستگی به برند در لیگ برتر فوتبال ایران. فصلنامه علمی ـ پژوهشی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1399; 7(3): 70-80. doi: 10.30473/jsm.2019.44362.1307


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.